OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Säljande kundansvarig inom personlig assistans i Malmö med omnejd
Kundansvarig
Utgått

Arbetsbeskrivning

Om jobbet

OM OMSORGSCOMPAGNIET

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro & Trollhättan.

OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende & LSS boende.

Besök gärna vår hemsida www.oc.se

ARBETSBESKRIVNING

Tjänsten innefattar att aktivt söka upp potentiella kunder som redan idag har ett beslut om personlig assistans. Vilket innebär att du måste ha ett stort kontaktnät och vara orädd för att ta nya kontakter. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. administrera de kunderna i din enhet och allt arbete som tillhör att ansvara för kunder. Du ska även planera och rapportera till närmaste chef om hur du planerar din arbetsvecka och vilka potentiella kunder du besökt. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att du bl.a. hanterar personalens tidsrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering och följer upp att dokumentation genomförs. Du är närmaste chef till de personliga assistenterna i din enhet. Utgångspunkten är från kontoret i Malmö men resor ingår i tjänsten då du behöver kunna ta dig dit kunden finns.

Det är ett krav att du arbetat på ett assistansbolag tidigare samt körkort B.

DET VI SÖKER

Vi söker en medarbetare med hjärtat på rätt ställe, som älskar att få arbeta med människor. Vårt arbete handlar om att ge alla människor en möjlighet att leva att självständigt liv efter deras förutsättningar och med oss får du möjligheten att få vara med att tillgodose våra kunder den möjligheten.

I det dagliga arbetet som säljande kundansvarig kan arbetsuppgifter inkomma med kort varsel, vilket ställer krav på dig att kunna göra prioriteringar av dina arbetsuppgifter. Du har stöd från dina kollegor och chefer i verksamheten att lösa de problem som uppstår.

För att lyckas i tjänsten tror vi att du som söker har vana av administration. Du ska tycka om att ta kontakt med nya människor och ha flera kontaktytor som du hela tiden arbetar med. Du är en problemlösare som är van vid förändringar, trivs när det är mycket att göra och är själv en driven person.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet!

Vi erbjuder:

  • Kollektivavtal
  • Friskvård
  • Förtroendearbetstid

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleder med en sex månaders provanställning. Lönesättning är individuellt.

HUR SKER REKRYTERINGEN

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum så inkom med din ansökan så fort som möjligt!

OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt.

Du beställer själv registerutdraget "kontrollera egna uppgifter" på polisens hemsida.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-09-25
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Säljare Sales Coach Sales Agent Head of Sales Försäljningschef Area Sales Manager Key Account Manager
17 dec
Säljare Innesäljare Ordermottagare Reservdelssäljare Kundtjänstmedarbetare
Igår
Säljare Förvaltare Kundansvarig Affärsutvecklare Teknisk förvaltare Fastighetsförvaltare Projektledare koordinator
2 dec
Ingenjör Sales Engineer Technical Sales Teknisk säljare Teknisk försäljningsingenjör
13 dec