HR-administratör / Löneadministratör till Albert Berner Montageteknik
Vi söker nu en engagerad och strukturerad HR- och Löneadministratör som vill vara med och bidra till vår fortsatta framgång. Hos oss blir du en viktig del av vårt HRteam, där du får ansvara för både löneadministration och HR-processer för att säkerställa att våra anställda får bästa möjliga stöd.
Albert Berner Montageteknik AB, ett svenskt dotterbolag till den internationella Bernergruppen, är en ledande aktör inom direktförsäljning av förbrukningsmaterial, tjänster och verktyg för professionella inom bygg-, fordons- och industrisektorn. Bernergruppen, med sitt starka globala nätverk och innovativa lösningar, står i framkant när det kommer till att möta marknadens krav och framtidens utmaningar. Som en del av Berner Group arbetar vi med ett starkt engagemang för hållbarhet och långsiktiga relationer, både med våra kunder och våra medarbetare.
Arbetsuppgifter:
Dina kvalifikationer:
Det är meriterande om du har:
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Vi erbjuder:
Marknadsmässiga villkor inklusive månadslön, tjänstepension, friskvårdsbidrag och subventionerad lunch. En utmanande karriär i ett internationellt och ambitiöst företag som fokuserar på digital utveckling och förändring.
Om anställningen
Heltid med 6 månaders provanställning.
Ansökan och kontakt:
Är du intresserad så tveka inte att söka via länken nedan. Rekryteringen sker via löpande urval och vi använder oss av arbetspsykologiska tester. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta, Anna Skoog, Head of HR Nordics på telefonnummer 070 838 81 62 eller via [email protected]
Om företaget
Albert Berner montageteknik AB är ett svenskt dotterbolag till den internationellt etablerade Berner gruppen. Berner gruppen anses vara ett av dagens ledande företag inom förbrukningsmaterial, tjänster, tillbehör och verktyg för yrkesverksamma inom bygg-, fordon och industrisektorn.