Customer Service Agent till Bisnode Dun & Bradstreet
Skicka ansökan
Nu söker vi en Customer Service Agent till Bisnode Dun & Bradstreets team i Solna! Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Då är Bisnode Dun & Bradstreet rätt arbetsplats för dig. Information om tjänsten Professionals Nord söker nu för Bisondes räkning en Kund Support Medarbetare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Bisnode Dun & Bradstreet. Tanken är att du efter 6 månader kommer bli överrekryterad till Bisnode. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Bisnode Dun & Bradstreets önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds: • En utvecklande roll i en dynamisk miljö • En gedigen introduktion och upplärning för att skaffa sig de verktyg som öppnar upp för att med tiden axla mer ansvar. • En långsiktig arbetsgivare med fokus på medarbetaren Arbetsuppgifter Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för deras kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss. Som Support medarbetare i vår Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon, via mejl och chatt. Du hjälper kunden hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör företagets kredit- och urvalstjänster. Hos Bisnode Dun & Bradstreet blir du introducerad till företagets produktutbud och här får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus. Som Kundtjänstmedarbetare har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa. Vi söker dig som • Har erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. • Drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. • Har god datorvana och ett tekniskt intresse • Kunskaper i svenska och engelska Vi ser det meriterande om du arbetat med support inom bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik. Har du vidare arbetat med incidenthantering baserat på ITIL eller arbetat med lean eller ci ser vi det som ett plus i kanten. Som sist ser vi det även meriterande om du har andra språkkunskaper, så som norska, danska, finska eller tyska. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö. I processen kommer det för den akutella kandidaten att genomföras en kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister. START: Omgående med hänsyn till uppsägningstid OMFATTNING: Heltid STAD: Solna URVAL: Sker löpande KONTAKT: Louise Adrianzon Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons