Logistik/support till industrikund
Adecco Sweden AB 38 dagar kvar Fagersta
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-19

Trivs du i roller där du får arbeta med kundkontakt och göra det lilla extra för att utveckla och skapa ett mervärde för dina kunder? Tycker du om att arbeta i en global miljö och vill ge service i världsklass? Då kanske tjänsten som Kundsupport hos en av våra kunder i Fagersta kan vara något för dig! Om tjänsten Som medarbetare inom kundsupport kommer du att arbeta på ett stort och globalt företag i Fagersta. Arbetet innebär att du kommer ha mycket kundkontakt via mail och telefon. Dina arbetsuppgifter innebär kundsupport i form av orderhantering, leverenshantering, reklamationshantering etc. Du kommer även att arbeta med skeppning och enklare tullhantering.  Allt detta utförs med kunden i fokus och en ambition att bygga och stärka långsiktiga relationer till kunder och samarbetspartners. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att få förmånen att arbeta i ett härligt team med engagerade och positiva medarbetare som har högt i tak och gemensamt arbetar för att nå målen. Tjänsten som Kundsupport är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt med placering i Fagersta. Initialt är uppdraget på 12 månader  och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning.  Urvalsarbetet sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag. Om dig Vi söker dig som tidigare jobbat med kundtjänst eller likvärdiga arbetsuppgifter. Du är administrativt lagd och tar gärna på dig mer komplexa problem för att lösa dessa. Din drivkraft är att ge en högkvalitativ service till kunder och du är en flexibel lagspelare. Du behöver vara lyhörd, serviceinriktad, kommunikativ och organiserad då du kommer ha flertalet öppna ärenden åt gången och driver på dessa för att komma till lösningar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har en god vana av att jobba i affärssystemet M3. Har du tidigare arbetat med försäljning, skeppning och tullhantering ser vi det som meriterande. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Per Olander via. 073-684 70 13 alt. [email protected] eller Linnéa Strandh via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons