OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Support tekniker 2nd Line
Skicka ansökan Annonsen har utgått
Tekniker Supporttekniker
Annonsen har utgått

Arbetsbeskrivning

Om Infinity IT Consulting Infinity IT Consulting är ett konsultföretag inom IT och Management med en stark företagskultur och teamkänsla. Ditt välmående är vår framgång och vi menar att de bästa konsultaffärerna blir av och genomförs med stolthet när du som medarbetare mår som bäst, så gör även företaget och våra kunder det. Vi jobbar med IT-kunder och partners i hela Skandinavien inom både telekom, verkstadsindustrin, retail, sport & mode och många andra. Vi bygger teamet utifrån våra värderingar som genomsyrar hela företaget. Pannben – Viljan och förmågan att lösa uppgiften, ta ansvar och känna ägarskap, men alltid våga ta hjälp. Enkelhet – Vi krånglar inte till det, varken för oss själva eller för andra! Sunt förnuft och kundnöjdhet i fokus. Laganda – Vi ställer upp för varandra, gör varandra bättre och skrattar varje dag! Långsiktighet – Vi är besatta av att göra bra saker och saker bra, vi låter kortsiktiga vinningar stå tillbaka för långvariga affärsrelationer. Stolthet – Vi är rakryggade, på riktigt och vågar gå vår egen väg! Din IT-karriär kan starta hos just oss och vi ger förutsättningarna för det, eller så är du senior med många års erfarenhet och då ger vi utrymme för allt leda, kompetensutveckla och ge stöd åt våra mer juniora konsulter, och på det viset har vi en härlig mix i konsultteamet av olika utbyten i erfarenhet, intressen och kompetens. Är du en problemlösare med teknisk expertis som älskar att ge förstklassig service? Vi söker en driven 2nd Line Support-konsult som vill göra skillnad! Hos oss kommer du att bli en viktig del av ett dynamiskt team där du får möjlighet att fördjupa dina tekniska kunskaper och lösa komplexa problem åt våra kunder. Du kommer att arbeta med en bred variation av utmaningar och ha möjlighet att växa och utvecklas i en stöttande miljö. Om du brinner för IT och vill ta nästa steg i din karriär – då är det här rollen för dig! Följande erfarenheter efterfrågas för uppdraget - Systematisk felsökning - Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem - Minst 2 års erfarenhet i slutanvändarsupport - Microsoftmiljö - Active Directory - Grundläggande kunskap inom infrastruktur, servrar, nätverk, SCCM, Databaser etc. - ITIL - Dokumentation - Supporthjärta - Teamspelare Andra meriterande erfarenheter - Linux kunskaper - Vill utvecklas eller har erfarenhet av tidigare DevOps roller. Start: asap Välkommen med din ansökan! Om du har frågor kring rollen är du välkommen att kontakta Hanna på [email protected]

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-09-06
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

1st line Teamledare Line Support Incident Manager First Line Support
Igår