Arbetsbeskrivning
Securitas Technology är ledande inom Säkerhetstekniska lösningar. När du arbetar på Business support är du i navet för verksamheten, hos en ledande aktör i en snabbväxande bransch. Vi tror att du har du ett starkt driv för att din verksamhet ska hålla en hög nivå där vi ska arbeta för att överträffa våra mål med en hängivenhet och passion som gör vår värld tryggare.
Nu söker vi en Administratör till vår avdelning Business Support!
Är du en strukturerad och noggrann person som vill utvecklas inom administration och service? Har du erfarenhet av administration och har en god kommunikativ förmåga? Då finns det en möjlighet att bli en del av ett företag med både stort hjärta och driv.
I den här rollen blir du del av en grupp på 18 personer som jobbar nära bolagets säljavdelning samt våra projektledare. Business support ansvarar för alla administrativa flöden och arbetar både mot externa kunder och interna medarbetare. En stor del av ditt uppdrag är att stödja företagets övriga funktioner gällande administrativ service, med fokus på företagets stora ekonomiska flöden, så som fakturering, kundsupport, avtalsregistrering samt projektfaktureing.
Vi uppmuntrar frihet under ansvar, därför kan du kombinera arbete hemifrån med arbete på kontoret på Kungsholmen, Lindhagensgatan.
Som administratör på Business Support är ditt ansvarsområde och huvudsakliga arbetsuppgifter följande:
• Fakturering av projekt.
• Kundsupport gällande administrativa förfrågningar.
• Uppföljning av kund- och betalningshistorik.
• Arkivering av dokument.
• Registrering av kunduppgifter.
• Uppdatering och underhåll av administrativa register.
För att lyckas i rollen tror vi att du:
• tycker om att ha många kontaktytor och är naturligt serviceminded.
• trivs i en administrativ roll och gillar att ha struktur och ordning och reda omkring dig.
• har en grundläggande ekonomisk förståelse och känner dig bekväm med vanliga ekonomiska termer.
• är en van dator- och systemanvändare.
• har minst 3 års arbetslivserfarenhet inom administration/ekonomi.
• talar svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Det är meriterande om du:
• har kunskaper inom Agresso eller Qul.
• har utbildning inom ekonomi.
Ansökan
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar kring rollen. Vi tar emot och hanterar ansökningar löpande.
En förutsättning för att bli anställd hos oss är att du har ett svenskt personnummer samt ett godkännande av Länsstyrelsen vi utför även referenstagning samt en bakgrundskontroll.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Helene Carleblom, Manager Business Support,
[email protected], eller Rekryteringsansvarig, Agnes Munter,
[email protected]
Välkommen med din ansökan!