Extrapersonal till lager och kundtjänst inom e-handel
Skicka ansökan
Omfattning
Publicerad 2024-09-06

Om jobbet

Vi erbjuder ett extrajobb vid behov till vårt lager och kundtjänst. Här får du möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats och få erfarenhet inom e-handel. Låter det spännande?

Vi är ett snabbväxande e-handelsbolag som säljer egendesignade kristallsmycken online. Vårt kontor och lager ligger i centrala Söderhamn.

I jobbet ingår till exempel att:

• Plocka, packa samt skicka ordrar till våra kunder

• Svara på kundmail

• Kvalitetskontroll där du dubbelkollar att produkterna uppfyller vår standard

• Hantera returer

Andra uppgifter som även kan ingå:

• Enklare administrativa uppgifter

Är du den vi söker?

Vi letar efter dig som kan hoppa in vid behov, under större kampanjer (ex. black friday och julhandel), högtider, sjukdom, semestrar med mera.

Denna roll passar dig som behöver en extra inkomst och är flexibel. Kanske studerar du eller jobbar deltid och söker fler arbetstillfällen.

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du är noggrann, kan arbeta självständigt och ta egna initiativ då du vissa dagar kan komma att arbeta ensam. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas bra i den här rollen och vi räknar med att du alltid är mån om att göra ditt bästa. Allt arbete sker på plats, ej möjlighet till distansarbete då mestadels av arbetet kommer bestå av att plocka och packa ordrar.

Krav:

Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Datorvana

Meriterande:

Om du talar något av språken: tyska, holländska, spanska eller danska

Om du har tidigare erfarenhet av lagerarbete, kundservice eller e-handel

Arbetsmängd: 0-50% enligt överenskommelse vid behov.

Skicka ansökan

Mer info

Antal platser 1
Lön Fast och rörlig lön

Dela annons