OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Kontorschef sökes!
Skicka ansökan Annonsen har utgått
Teamledare Kontorschef
Annonsen har utgått

Arbetsbeskrivning

Vill du ta dig an rollen som kontorschef som inkluderar arbete som teamleader? Är du en kommunikativ och driven person? Då kan det här vara något för dig, läs gärna vidare!

Om tjänsten

Vi på Perido söker nu en kontorschef för vår kunds räkning, ett ledande försäkringsbolag. Här får du möjlighet att arbeta i en öppen och modern miljö där fokus ligger på individens utveckling och trivsel. Företaget erbjuder skydd mot oväntade ekonomiska förluster och ger rådgivning för att minska risker, samtidigt som de lovar snabb och professionell skadehantering när olyckan är framme. Detta skapar trygghet för både individer, företag och samhället i stort.

Du utgår från kontoret beläget strax norr om centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

Som kontorschef kommer ditt främsta fokus att vara att erbjuda service i världsklass. Du ser till att varje område är bemannat med rätt kompetens och att alla aktiviteter är noggrant schemalagda och planerade för att möta höga kvalitetskrav. Du leder gruppmöten, ger kontinuerlig feedback och upprätthåller nära kundkontakter för att ständigt förbättra leveranser och arbetsprocesser. I rollen ingår också att arbeta operativt tillsammans med ditt team för att säkerställa att ni levererar exceptionell service i varje uppdrag.

Dina egenskaper

Här behöver du ha utmärkta ledaregenskaper och en stark förmåga att driva förändringsarbete. Din sociala kompetens och kommunikationsförmåga är avgörande för att bygga och upprätthålla goda relationer, både internt och externt. Du trivs med att arbeta mot gemensamma mål, är lösningsorienterad och ser möjligheter där andra ser hinder. Med ett starkt kundfokus och en representativ framtoning strävar du alltid efter att ge våra interna kunder det bästa bemötandet. Du är också strukturerad, driven, och van vid att hantera förhandlingar och inköp, samtidigt som du kan prioritera och effektivisera dina ansvarsområden.

Låter detta som en spännande tjänst?

Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!

Kvalifikationer:

  • Relevant utbildning
  • Kunskaper i budget- och planarbete
  • Tidigare erfarenhet av arbetsledning och projektledarerfarenhet
  • Goda IT-kunskaper, MS Office och välkända ekonomisystem
  • Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag i sex månader. Start så snart som möjligt.

Ansökan

Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.

Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl [email protected]. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34784 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.

Om Perido

Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-09-05
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
8 dagar sedan
Chef Socionom Sjuksköterska Verksamhetschef
Igår
Tyresö
Heltid
Förvaltningsledare
Igår