OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Administratör till Svenska Handelsfastigheter i Helsingborg
Skicka ansökan Annonsen har utgått
Administratör
Annonsen har utgått

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på Word, Excel och PowerPoint? Vi söker nu, på uppdrag av vår kund, en driven och strukturerad administratör som vill vara med och stötta teamet i Helsingborg. Företaget är i en expansiv fas och behöver förstärka teamet med en person som är trygg i sitt administrativa arbete och har erfarenhet av att jobba med Office-paketets olika system. OM TJÄNSTEN Du kommer att arbeta nära affärsutvecklingschefen och stötta teamet med olika administrativa uppgifter. Allt ifrån att förbereda agendor, hjälpa till med granskning och kontroll av fakturor till att hantera och dokumentera olika projekt samt förbereda presentationsmaterial i PowerPoint och Excel. Denna roll är ett konsultuppdrag med start omgående och som pågår fram till årsskiftet. Du erbjuds - En fot in på ett företag i framkant som växer snabbt och erbjuder en dynamisk och entreprenöriell arbetsmiljö - En roll till och med årsskiftet med eventuell chans till förlängning - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden (läs mer om vårt konsulterbjudande längre ner i annonsen) VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete - Har mycket goda kunskaper i Office-paketet - Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Har goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen - Relevant högskoleutbildning Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Tillitsfull - Hjälpsam - Socialt självsäker - Intellektuellt nyfiken Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-09-04
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
8 dagar sedan