OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Uppdragschef
Dynava AB Annonsen har utgått Skövde
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-04

Dynava är ett av de ledande bolagen i Norden inom outsourcad kundtjänst. Vårt huvudkontor är i Helsingfors och vi har kontor i Finland, Sverige, Estland, Cypern, Moldavien samt Senegal. Våra klienter innefattar allt ifrån stora offentliga aktörer till mindre privata bolag. Våra uppdrag kan vara allt ifrån enklare resebokningar till mer komplex rådgivning.

Som Uppdragschef för Dynava så har du ansvaret för några av våra klienter. Du ser till att vi levererar högklassig service, bygger relationer och arbetar för att utveckla samarbetet. Du ansvarar för att våra manualer alltid är uppdaterade, att våra agenter och teamleads har den senaste informationen och samarbetar med Produktion för att se till att vi möter servicekrav vad gäller svarstider, kvalité och återkoppling. Det är du som ser till att avtalskrav uppfylls samt rapporterar löpande till klient hur det går.

Den här rollen är placerad på vårt kontor på Gamla Kungsgatan 54 i Skövde. Här arbetar flera andra Uppdragschefer, samt cirka 50 agenter. Det finns möjlighet att arbeta hemifrån då och då, men helst inte mer än två dagar i veckan. Arbetstid är huvudsakligen dagtid, men då servicen för en av dina viktigare kunder sker nattetid (16-07) och på helg så är det bra om du kan arbeta kvällstid (cirka 12-21) eller helgdag omkring fyra gånger i månaden – vilka dagar detta sker är flexibelt så länge som man träffar hela teamet varje månad och är på plats när klienten är på plats.

Du kommer inleda din tjänst med en så kallad etablering av en ny klient, en stor och viktig aktör inom energibranschen. För att detta ska gå smidigt så kommer en nuvarande Uppdragschef att agera stöd och mentor. Efterhand kommer vi sedan att flytta över ytterligare klienter till dig.

Vi söker en person som är serviceinriktad, driven, strukturerad och som tycker om att arbeta med människor – både klienter och team. En god kommunikatör med bra digitala förmågor. Du pratar och skriver svenska flytande och klarar dig bra på engelska. Du gillar att ta ansvar och är flexibel för att kunna möta det ansvaret.

Meriterande är:

  • Erfarenhet av kundtjänst, som agent, team lead eller ledare
  • Erfarenhet av att bygga klientrelationer / partnerskap och skapa förtroende
  • Erfarenhet som projektledare
  • Erfarenhet av att arbeta process-styrt: båda inom ramarna för Dynavas interna processer samt de processer som är klientspecifika
  • Erfarenhet av försäljning
  • Att du kan börja arbeta hos oss under oktober månad

På Dynava erbjuder vi en glad arbetsplats med stöttande kollegor. Vi lever våra värderingar – Vi bryr oss, Vi utvecklar och Vi överträffar – och sätter kunden och teamet i fokus.

Vill du veta mer? VD för Dynava Group, Madelene Hall, ger gärna mer information om den lediga tjänsten. Tel. +46 (0) 70 419 02 30 eller [email protected].

Skicka in din ansökan via länken. Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, eftersom vi kommer att börja behandla ansökningarna under ansökningsperioden. Sökningen är öppen till 15.9.2024. Vi önskar dig lycka till och hoppas att vi hör från dig snart!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons