OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Administratör
Randstad Annonsen har utgått Malmö
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-03

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i centrala Malmö söker vi en administratör med start omgående för ett uppdrag under ett års tid, med chans till förlängning. Rollen innebär att stötta en av företagets avdelningar med hantering och koordinering av kunders patent/varumärkesportföljer. Det är en bred roll med mycket kontaktytor, detaljorienterad administration och fakturering. Låter detta som en utmaning för dig? Sök redan idag!


Att vara konsult

Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.


Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-09-08. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell, [email protected]. Urval sker löpande och via vår hemsida, ansökningshandlingar tas inte emot via mejl.


För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden

Arbetsuppgifter som ingår är:


  • Kontakt och korrespondens med kunder och myndigheter över hela världen samt kollegor inom samtliga av vår kunds bolag internationellt
  • Hantering av kundfakturering
  • Hantering av ärenden via digital kundportal
  • Administrativa uppgifter kopplade till förnyelseprocessen av patent/varumärke
  • Stötta och hjälpa andra kollegor inom teamet

I rollen får du arbeta administrativt både högt och lågt.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är skarp, detaljorienterad, noggrann och ansvarskännande samt drivs av att leverera kundvård i toppklass! Tjänsten i sig ser vi som relativt långsiktig och med start så snart som möjligt.


För att vara aktuell behöver du:


  • Ha administrativ erfarenhet inom systemadministration eller liknande där du arbetat på detaljnivå och med stor noggrannhet, minst 1 år
  • Kunna svenska och engelska, tal och skrift
  • Ha erfarenhet av intern och extern dialog i ett bolag
  • Meriterande om du arbetat med kundfakturering tidigare

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons