OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Om företaget
Trivec är en leverantör av kassasystem och dryckessystem till den europeiska marknaden för restauranger, barer, nattklubbar och hotell. Deras lösningar förenklar och optimerar beställning och betalning samt underlättar styrningen av verksamheter. Trivecs produkterbjudande som innefattar kassasystem för restaurang, kortterminaler, mobilt kassasystem, Kitchen Display System och dryckessystem med flexibla alternativ för integration med bokningssystem för restaurang, bokföring för restaurang, schemaläggning för restaurang, inköp, lager och inventering för restaurang. Trivec grundades 1993 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike.
Trivecs hemsida: https://www.trivec.se/
Din roll
Som medarbetare inom First Line Support kommer du att tillhöra ett team på nio kompetenta och engagerade kollegor. Ni tillsammanssupportar Trivecs kunder i olika tekniska ärenden och ser till att deras lösningar fungerar på yttersta nivå. Trivecs kunder finns inom restaurang- och hotellbranschen och tillsammans med dina blivande kollegor fördelar ni ärendena som inkommer. Trivec erbjuder en möjlighet att utveckla dig själv genom interna och externa utbildningar. Detta är en tillsvidareanställning på heltid till Trivec med 6 månaders provanställning. Start för tjänsten är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Din profil
Vi söker nu efter dig somhar arbetslivserfarenhet inom servicebranschen, såsom restaurang, butik, kundservice eller motsvarande och har en nyfiken i att utvecklas inom IT/tech. Någon som har förmågan att snabbt anpassa sig till och lära sig nya system samtprogramvaror. Du behöver ha utmärkta kommunikationsfärdigheter och en kundorienterad inställning för att säkerställa hög servicenivå. Du förväntas även kunna kommunicera flytande på svenska och ha goda kunskaper i engelska, både i tal samt skrift. Den första månaden, onboardingen, kan upplevas som tekniskt utmanande. Vi söker därav en ihärdig och nyfiken person som inte låter sig avskräckas av tekniska utmaningar samt att du har ett positivt och tåligt förhållningssätt.MeriterandeVi ser det som meriterande om du tidigare arbetat inom restaurangbranschen och gärna i Trivecs kassasystem. Desamma gäller om du har arbetslivserfarenhet av kundservice, särskilt inom teknisk support eller om du arbetat med Zendesk.Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställningStart: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstidPlats: Danviken
Vi ser fram emot att välkomna en service minded, passionerad och tekniskt intresserad persontill Trivecs team. Ansök redan idag och bli en del av Trivecs framgångsrika resa inom digitala betallösningar för restaurangbranschen.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar Trivec med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen maila [email protected].
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden