OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Genom vårt egenutvecklade CRM-system har vi lagt grunden för Balders hjärta, där ärenden flödar, säljande annonser skapas, affärer följs upp och där vi tar tempen på hur våra fastigheter mår. Vi är idag ett team om 3 personer där två sitter på huvudkontoret i Göteborg och en på lokalkontoret i Skövde. Placeringen av tjänsten kan ske från något av våra kontor som finns runt om i landet. En del tjänsteresor kan förekomma, främst inom Sverige.
Hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och hanteringar framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team.
Vad innebär tjänsten? Uppdraget handlar om att vara länken mellan tekniken, processen och verksamheten genom att avhjälpa enklare fel, uppmärksamma utvecklingsbehov och stötta eller utbilda användare. Du kommer även medverka i anpassningar som sker i de befintliga processerna i systemet. Arbetet sker tillsammans med systemägare, processägare och projektledare.
I rollen ingår också att bevaka systemet för att kunna arbeta med strategiska åtgärder. Detta innebär att du behöver vara nyfiken och leta efter problem som kan elimineras alternativt vändas till en fördel i systemet. Du behöver vara bekant med plattformen Microsoft Dynamics och känna dig trygg med standardfunktionerna i systemet. Tjänsten innebär löpande kontakt och utbildning med användare i systemet.
Vem är du? För att lyckas i rollen är det mycket meriterande att ha kunskaper i Microsoft Dynamics inom applikationerna Sales och Customer Service. Det är också meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med PowerApps, men det är inget krav. Troligtvis arbetar du idag med att administrera en lösning i Dynamics, både med support och utbildning men även enklare vidareutveckling eller justering av befintlig lösning. Alternativt arbetar du som superuser eller systemadministratör idag och tycker att fastighetsbranschen verkar spännande.
Du kommer att arbeta som en viktig kugge i gruppen för Dynamics och med kollegor från andra delar av bolaget som på ett eller annat sätt berörs av Dynamics.
Din ansökan Är du rätt person för att hjälpa oss att få hjärtat att bli större och starkare? Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag, dock senast 2024-11-01. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt svara på våra urvalsfrågor. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning, arbete på plats fem dagar i veckan.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterande chef Helena Axelsson på [email protected], telefon 031-10 95 75, systemägare Lina Bohlin Andersson på [email protected], telefon 031-10 99 40 alternativt systemspecialist Caroline Olausson på [email protected], telefon 031-83 94 99.
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.
Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!
#LI-MK1