Som New Accounts Manager arbetar du med anskaffning och onboarding av nya kunder till bolagets e-handelsaffär. Du har ett kommersiellt ansvar för att prospektera, attrahera och implementera nya kunder samtidigt som du är en självklar del av att maximera försäljning tillsammans. I en ofta föränderlig miljö blir du en självklar del i att bidra med ett vasst affärssinne och driv för att nå uppsatt budget.
I rollen förväntas du analysera försäljnings- och trafikdata för att identifiera möjligheter som kan hjälpa befintliga kunder att nå framgång i samarbetet. Du kommer också tillhandahålla insikter om hur de kan öka försäljning i konkurrensutsatt miljö. Rollen är starkt fokuserad på tillväxt på den svenska marknaden, samtidigt som du samarbetar med kunder på global nivå.
Rollen inkluderar bland annat:Du bör ha tidigare erfarenhet av kvalificerad och analytisk försäljning. Som New Account Manager hos oss blir du en del av ett kunnigt och engagerat säljteam som brinner för optimering och förbättringar. Vi söker en kandidat som är bekväm med att arbeta med både siffror, förhandling och konstruktiva kunddialoger.
Vi tror att du som kandidat har;
En möjlighet att arbeta på ett av världens främsta, mest innovativa företag. Listan på förmåner är lång och du kan höra mer om dessa under processens gång. Du ges även möjlighet att arbeta med extremt kompetenta kollegor i en miljö där både kompetens- och personlig utveckling är högt prioriterat.
Placering & startTjänsten är placerad i centrala Stockholm. Processen innehar flertalet steg och förväntas pågå mellan 1-3 månader från din ansökan.
Kontakt & ansökanHar du frågor om tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Lisa Gunnarsson via [email protected]. Vi tillämpar löpande urvalsarbete och uppmanar dig att skicka in din ansökan snarast för att säkerställa att den kommer med i processen. Detta kan vara det nästa steg du väntat på