Bli en del team av passionerade kundcentrerade individer med en meritlista av att återaktivera och behålla kunder i Sverige, och skriv din egen check.
Syfte
Driva reaktivering och bibehållande av kunder genom att marknadsföra, marknadsföra och återengagera prenumerationstjänster och förklara produkterbjudanden genom utgående kundtjänstinteraktioner. Rollen kräver en hög nivå av kundvård för att förhandla om återaktivering och återengagemang av tjänster, samla in kundfeedback, analysera data, korsförsäljningsaktiviteter och övergripande stödja en strategi för att behålla kunder.
Krav på kvalifikationer
Baserad i Barcelona, Spanien (eller villig att flytta omgående)
Modersmål/flytande svenska (muntligt och skriftligt), med goda kunskaper i engelska
Stark kundorientering med tidigare erfarenhet av kundretention och/eller försäljning
Självmotiverad att skriva din egen check - utmärkt potential att tjäna pengar på mål
Kontorsbaserad
Starka PC-kunskaper
Jobbeskrivning
Utmärkt produktkunskap för att stödja retentionsstrategin
Förhandla med kunder om återaktivering och återengagemang för att behålla affärer
Samla in feedback, insikter och tillfredsställelse från kunder
Bygga positiva kundrelationer för att bygga förtroende för produkter och tjänster
Effektivt hantera tillgängliga leads för att maximera framgångsgraden med överenskomna KPI:er
Färdigheter
Dynamisk och energisk
Exceptionella färdigheter i kundrelationer
Övertalningsförmåga för att stödja bibehållen försäljning
God kommunikationsförmåga
Van att jobba mot uppsatta mål
Uppstart: 2 september