OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Kontorsadministratör Behövs
Skicka ansökan

Kontorsadministratör

Brinner du för service och har känsla för det lila extra? Har du tidigare arbetat i reception med administration eller som kontorsassistent, och är redo att ta nästa steg i karriären? Då kanske rollen som kontorsadministratör hos oss på trendpersonal ditt nästa steg.

Om oss

Trendpersonal Sverige Services AB är ett aktiebolag med verksamhet i Stockholm och Uppsalaregionen. Som företag erbjuder vi olika tjänster med fokus på lösningar för både privatpersoner och företag i Stockholm. Med våra år av erfarenhet på både städtjänster och bemanningstjänster, håller vi alltid uppdaterade om de senaste tjänsterna i branschen.

Vårt mål är att erbjuda femstjärnig service och fortsätta att utvecklas för att tillgodose våra kunders dagliga behov. Som företag är våra kunders tillfredsställelse mycket viktiga för oss.

Dina arbetsuppgifter:

I rollen som kontorsadministratör kommer du att bygga en ny roll och ansvara för att anpassa tjänsten utifrån behov och kreativa idéer som skapar ett gott välbefinnande på kontoret och hos våra kunder. Du kommer att ha ett helhetsansvar för kontoret och ge företagets kunder ett förstklassigt bemötande med hög servicenivå. Rollen är mångsidig och innefattar bland annat:

- Fakturahantering

- Bokning av möten

- Svara på telefonsamtal och informationsmejl

- hantera försäljning och marknadsföring.

– Ta emot och välkomna besökare

– Se till att kontoret ser trevligt och välkomnande ut

- Planera och samordna mötesbokningar

Du erbjuds en spännande tjänst som innehåller en mängd olika kontaktytor och koordinationsarbete. Du kommer att ha en viktig funktion i en organisation som gör skillnad och får möjlighet att sätta din egen prägel och forma tjänsten som din egen. Målinriktade och trevliga kollegor som drivs av utvecklingsarbete på Trend Personal.

Organisationen är på en tillväxtresa vilket gör att det finns många möjligheter att utvecklas i den riktning du önskar inom vilket växande område som helst.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tidsbeställning: Omedelbart

Omfattning: Heltid

Plats: Stockholm

Sökande måste ha gymnasieutbildning och minst 2 års arbetslivserfarenhet från liknande roll som Account Manager, kontorschef eller kontorsassistent

För frågor om tjänsten kontakta: B EN PETERS, Tel: 010-750 09 48 E-post : [email protected]





Skicka ansökan

Mer info

Antal platser 2
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons