OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi är ett av Sveriges största SaaS-bolag som genom innovativ teknik digitaliserar byggbranschen för att göra den säkrare, mer produktiv och mer hållbar. Hos oss blir du en del av ett kreativt team där du får utvecklas, ta dig an spännande utmaningar och samtidigt ha kul på vägen! Vi söker nu fler kollegor som vill vara med på resan att digitalisera en av världens största branscher och bidra till ett hållbart samhälle.
Vad kommer du att göra?
Du ansvarar för att bygga och utveckla långsiktiga och lönsamma relationer genom att förstå hur du kan skapa intresse för våra produkter och på bästa sätt hjälpa våra kunder. Du kommer främst att ha fokus på nyförsäljning, men det är viktigt att du kan skapa förtroende hos befintliga kunder och har förmågan att hantera långsiktiga samarbeten. Inom ditt ansvarsområde arbetar du med hela säljcykeln – från prospektering till att signa avtal med dina kunder.
Du får ta stort eget ansvar och i hög utsträckning frihet att själv planera och utföra ditt arbete. Till din hjälp har du 11 säljkollegor, Customer Success- och marknadsteamet som stöttar dig för att lyckas i din roll Vi tillämpar en hybridmodell där du utgår från vårt kontor i Stockholm eller Arboga.
Vem är du?
På Infobric är vi övertygade om att vi når störst framgång tillsammans. För att lyckas i rollen behöver du dela vår uppfattning och se vår gemensamma framgång som ditt främsta fokus.
Genom ditt driv och förmåga att se vad som skapar mervärde för dina kunder, tar du egna initiativ och bygger starka och långsiktiga relationer med affären i fokus. Ditt genuina intresse för relationer och fallenhet för att bygga starka nätverk, både externt och internt, kommer vara framgångsfaktorer för att trivas och lyckas i rollen.
Högst sannolikt är du en person som:
Vi erbjuder dig