Upplev känslan av en game-changing karriär!
Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Med några av världens största och bästa varumärken i vår kundportfölj, är chansen stor att du redan har interagerat med någon av våra 440,000 kollegor på Concentrix, utan att ens veta om det! Våra medarbeterare levererar nästa generations kundupplevelse och hjälper företag att skapa bättre relationer med sina kunder.
Om du vill växa i din yrkesroll och bli inspirerad, så uppmanar vi dig att söka rollen som reseagent inom kundtjänst för SAS, Skandinaviens ledande aktör inom flygresebranchen. Du kommer att vara del av ett community av medarbetare som supporterar SAS norska och svenska privatkunder. För denna roll arbetar du på vårt kontor i Helsingborg.
Om tjänsten
Ditt dagliga arbete går ut på ge bästa möjliga kundsupport till SAS svenska kunder via telefon och chatt gällande ärenden som berör flygbokningar, produkter, betalningsmetoder (kredit, vouchers och lojalitets poäng), tillbehör för bagage och måltider, online service och mycket mer! Du ger ut korrekt information och kan ändra i befintliga bokningar för både tid och destination, namnförändring, särskilda serviceförfrågningar (rullstolar, specialhjälp, djur) och avbokningar. Vidare är du är expert på att planera och leverera smarta lösningar till kunder i svåra situationer (tidtabellsändringar, förseningar och avbokningar) genom att ändra i bokningen och stödja med återbetalning. Du skapar en stark kundrelation och upplyser om klientens lojalitetsprogram för bästa möjliga upplevelse! Tjänsten erbjuder dig möjligheten att kunna utvecklas och specialiseras inom kunskapsområden där din expertis kan bli till värde för våra klienters premiumkunder. Genom din erfarenhet och professionella kundserviceförmåga kan du briljera i din roll och skapa stora möjligheter för dig och för SAS!
Vi söker dig
Som är proaktiv och expert på att lyssna och tar alltid hänsyn till kundernas behov. Du är positiv och energisk i din natur och strävar alltid efter att ge bästa möjliga kundservice med din professionalism och engagemang. Du har en god social förmåga och kan uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt på svenska och engelska. Du trivs med självständiga arbetsuppgifter och har förmågan att snabbt anpassa dig vid förändringar och hantera stressade situationer med en lugn karaktär. Du har en god datavana och hantering av administrativa uppgifter, som registrering i datasystem.
Dina förmåner
Karriär och personlig utveckling!
Vi kommer att se till att du får rätt utbildning redan från start genom en gedigen grundutbildning på totalt 7 veckor, där teori och praktik blandas och där du får öva på att ta emot kunder med support i ryggen. Vidare arbetar du med modern utrustning samt får kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll! På Concentrix finns det också möjligheter att göra karriär - ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt!
Detaljer om tjänsten:
Startdatum: 2025-01-13
Anställningsform: Fastanställning med 6 mån provanställning, anställningsgrad 100%.
Arbetstider: Måndag - fredag: 07:00-19:00 och lördag - söndag: 09:00-18:00 (din arbetstid förläggs i skift på angivna öppettider om 40h/vecka).
Arbetsplats: Concentrix kontor i Helsingborg på Rönnowsgatan 8C.
Låter detta intressant för dig? Urval och anställning sker löpande så ansök redan idag!