OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Kundservicemedarbetare
Amili Annonsen har utgått Helsingborg
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida amili.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-07-15

Vill du jobba på ett företag som är med och formar vårt samhälles framtid? Är du en serviceinriktad person med erfarenhet inom support och service? Då ska du höra av dig till oss!

Följ med på vår resa

Med automatiserade processer gör Amili varje faktura till en inkommande betalning. Amili hjälper företag och offentliga verksamheteratt öka sin likviditet och skapar nya lösningar för morgondagen, där faktura- och kravhanteringsprocessen är mer digital och automatiserad - men fortfarande mänsklig. Som en del av techkoncernen Visma stärker vi lönsamheten och förbättrar arbetslivet för miljontals människor över hela världen.

Ditt uppdrag som kundservicemedarbetare

Som en del av vårt kundserviceteam arbetar du för att ge bästa möjligaservice till våra kunder. Detta gör du genom direkt support via telefon, chatt och mail.

Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa problem åt våra kunder.

Vi...

  • Vägleder våra kunder i frågor kring fakturor, betalningar och inkassoärenden och levererar kundservice av högsta klass.
  • Har ett nära samarbete i vår grupp, men också med andra avdelningar.
  • Bidrar till att utveckla processer och rutiner för att säkerställa en optimal kundupplevelse.
  • Supporterar 07-19 helgfria dagar, arbetspass kommer att variera mellan dessa tider.

Vem är du?

Du är en person som naturligt skapar goda relationer och bygger förtroende med kunder. Du är tålmodig, lyhörd och har en förmåga att kommunicera tydligt och effektivt.

Du trivs med att arbeta i ett dynamiskt team men kan också ta eget ansvar och arbeta självständigt. Med ett öga för detaljer och en lösningsorienterad inställning, är du den som ser möjligheter där andra ser problem.

  • Vi letar efter dig som har erfarenhet från kundservice och drivs av att hjälpa kunder att lyckas.
  • Du är tekniskt intresserad och är van att arbeta i flera system samtidigt.
  • Du har en positiv ”kan-göra” attityd och ettproaktivt tankesätt.
  • Du är en god kommunikatör och behärskar obehindrat både svenska och engelska.
  • Det är meriterande om du har god förståelse för betalningsprocesser.

Vilka är vi?

För ett par år sedan påbörjade vi en utvecklingsresa med fokus på våra medarbetare, våra kunder, vår teknik och vår tillväxt. Vi lämnade 2023 som vårt starkaste år någonsin, både sett till resultat, kundnöjdhet och medarbetarnöjdhet. Nu växlar vi inte ner - tvärtom!

Vi erbjuder dig ett spännande arbete med fantastiska kollegor i en miljö som genomsyras av framåtanda och utveckling. Vi är ett lönsamt bolag med en stark tillväxt och möjligheterna för personlig utveckling och påverkan är stora.

Nyfiken på att veta mer om vardagen på Amili? Kolla in vår Instagram @amilisweden.

Din ansökan

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast den 4 augusti 2024. Vi håller intervjuer löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor om tjänsten? Hör av dig till:

Dennis Isic, Operations Manager,

0702-35 97 64

[email protected]

Martin Nilsson, Operations Manager

0702-47 81 84

[email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons