Omfattning Heltid
Publicerad 2024-07-03

Har du en passion för förändringsledning och erfarenhet som HR Business Partner? Drivs du av att arbeta i en dynamisk och komplex organisation? Då har vi det perfekta uppdraget för dig!

Vi söker en interim HRBP till vår kund i Norrköping för ett långsiktigt uppdrag med start i höst. I denna roll kommer du att vara en nyckelspelare i att leda och stödja förändringsarbeten inom organisationen.

För att lyckas i rollen ser vi att du har:

  • Akademisk HR-utbildning: Minst tre år eller motsvarande.
  • Omfattande HR-erfarenhet: Inklusive strategiska frågor som kompetensförsörjning, ledarskap, arbetsrätt, rekrytering och förändringsledning.
  • Minst 5 års erfarenhet: Av att stödja chefer och arbete i eller nära ledningsgrupper.
  • Erfarenhet av kollektivavtal: Implementering av nya kollektivavtal.
  • Kompetens inom HR-områden: Som kompetensförsörjning, omställningsarbete, arbetsmiljöfrågor och lönebildning.
  • Ledarskapsförmåga: Erfarenhet av att leda team och genomföra ledarskapsinsatser och utbildningar.
  • Operativ erfarenhet: Förmåga att arbeta verksamhetsnära i en operativ dygnet runt-verksamhet inom en komplex organisation.
  • HR-stöd vid förändringar: Erfarenhet av att ge HR-stöd vid verksamhetsövergångar.

Meriterande:

  • Tidigare erfarenhet inom logistik- och transportbranschen.

Hos vår kund får du chansen att göra skillnad i en organisation under spännande förändring. Du kommer att använda din expertis inom HR för att stödja och driva förändringsinitiativ som har stor påverkan på både verksamheten och medarbetarna.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons