Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
I den här rollen kommer du att vara Samsungs nyckelperson som kopplar samman punkterna mellan leverans och försäljning för att säkerställa ett smidigt informationsflöde och hålla kunderna nöjda.
Detta innebär att säkerställa ett professionellt informationsflöde från supply-teamet i Nederländerna, hela vägen till kunderna.
Du kommer att ha nära samarbete med både kunder och interna avdelningar.
I rollen kommer du bl.a:
Goda kunskaper i Excel, Pivot och Vlookup.
Erfarenhet av order/logistik/tull och SAP är önskvärt.
Flytande i både svenska och engelska.
Strukturerad, effektiv och ha ett öga för detaljer.
Ha goda sociala och kommunikativa färdigheter.
Du gillar kundservice och att få kunden att känna sig nöjd.
Du behöver vara driven, självsäker i dina förmågor, självständig och mogen.
Sök redan i dag så berättar vi mer. Vi behöver en ansökan inkluderat ett svenskt CV som matchar vår kunds önskemål. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan då vi behöver komplettera med mer information och anbudstiden är kort.
NXT Interim och NXT Rekrytering är ett nischat och innovativt företag som är verksamma inom konsult och rekryteringsbranschen. Vi är verksamma inom HR, IT, Ekonomi, Sälj och Marknad och har 20 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder våra konsulter bl a sjukförsäkring, remote-arbetsplatser och flera andra förmåner som förgyller deras vardag. Vid projektanställning tillämpar vi kollektivavtal.