Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Vill du jobba med logistik & administration på ett globalt MedTech-företag?
För att stärka MED-EL Nordics team söker vi nu en vikarie inom logistik och administration till företagets Stockholmskontor i Kista. Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år med tillträde 1 September med chans till förlängning. Du anställs av MED-EL Nordics AB.
För att lyckas i denna roll är du en driven, engagerad medarbetare och vass analytiker som förstår hela flödet.
I rollen som medarbetare inom Logistik och Administration kommer du att arbeta med att stödja samt ansvara för service och support gentemot kunder och kollegor runt om i Sverige, Danmark och Island. Du är en del av logistikteamet som kommer att ansvara för hela kedjan från inköp, orderhantering, till att sätta upp processer för optimering och diverse administrativa uppgifter på kontoret. Hos MED-EL kan du förvänta dig ett utmanande och varierande verksamhetsområde med stor potential för personlig utveckling, flexibel arbetstid och att bli en del av ett dedikerat team.
Dina uppgifter
Din profil
Detta är en spännande möjlighet att komma in på ett globalt, ledande teknikbolag där möjligheterna för lärande och utveckling är stora, och där du har stora möjligheter att bidra och påverka. Om du har ett intresse inom området och teknik så finns det ingen gräns på hur mycket du kan lära dig samtidigt som du bidrar till livsförändrande hjälp och stöd till patienter med hörselnedsättningar.
Skicka in din ansökan så snart du kan. Intervjuer hålls löpande.