Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-28

Serveoffice har fått i uppdrag att rekrytera två ekonomiassistenter till en kund inom fastighetsbranschen. Företaget förvaltar bostadsrättsföreningar, hyresbostäder och kommersiella fastigheter. Tjänsten är på heltid och ska tillträdas i september.

Om tjänsten

I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med:

  • Löpande bokföring
  • Kund- och leverantörsreskontra
  • Inkassohantering
  • Momsrapportering
  • Avstämningar

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med systemet Unit4.

Vem är du?

Vi söker dig som trivs i en företagskultur där du får ta ägarskap, ansvar och se till helheten. Du har ett genuint driv och nyfikenhet. Du är en person som inte är rädd att ta tag i saker, gillar att lösa problem och vill utveckla både dig själv och företaget.

Om företaget

Företaget är ledande inom fastighetsförvaltning och fokuserar på att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Företaget har cirka 280 medarbetare och de sitter i stora fräscha lokaler mitt i Kungsholmen.

Ansökan

Melissa Al-haydari och David Aro hanterar alla ansökningar och kontakter i denna rekrytering, och allt behandlas konfidentiellt. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten, tveka inte att kontakta Melissa eller David:

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 2
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons