Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-06-27

Visöker vi en noggrann och serviceinriktad ekonomiassistent. Vår kund driver en stor fackhandel och behöver hjälp på ekonomiavdelningen på deltid, ca75%.Kontoret är beläget mitt på Södermalm i Stockholm.Som ekonomiassistent hanterar du kund- och leverantörsreskontra, fakturering ochin- och utbetalningar. Du kommer även att ansvara för kontering, löpande bokföring och avtämningar. Beroende på din tidigare erfarenhet och kompetens finns det även möjlighet till deltagande i bokslutsprocessen.

Vår kund arbetar i affärssystemet Pyramid.

Vem är du?Ett krav för att axla rollen som ekonomiassistent är att du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

  • Mycket goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel) är ett krav
  • Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav
  • Kunskaper i Pyramid är meriterande
  • Intresse för digitalisering och automatisering är en merit

Vi söker efter en ordningsam och serviceinriktad person som också är mycket ansvarsfull och engagerad. Du har förmågan att prioritera och strukturera dina arbetsuppgifter. Du levererar i god tid inför deadline och ditt arbete håller alltid högsta kvalitet. Som person är du också prestigelös och ödmjuk. Genuint intresse och nyfikenhet runt verksamhet är viktigt.

Mer om tjänsten

  • Direktrekrytering
  • Tillsättning: start i början av augusti
  • Omfattning: deltid 75% med frihet att själv styra arbetstider
  • Placering: Södermalm, Stockholm

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons