Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-19

Karved Sweden AB är ett växande företag, vi utvecklas tillsammans med våra medarbetare och kunder. Bolaget är ett moderbolag med paraplyorganisation. Vi har flera dotterföretag med olika verksamheter. Vårt motto är långsiktighet, service och ansvarstagande. Vi erbjuder dig en tjänst i ett härligt gäng med god gemenskap.

I vår verksamhet finns trevliga kollegor och chans att utvecklas. Vi strävar efter för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi är övertygade om att kunniga och engagerade medarbetare är en av de viktigaste framgångsfaktorerna.

ARBETSUPPGIFTER

Vi söker nu efter en ekonomiassistent till vår enhet i Skåne.

Hos oss arbetar du med frihet under ansvar och med stora möjligheter att påverka ditt arbete.

Din främsta uppgift är att arbeta med den dagliga bokföringen, administration, kund- och leverantörs reskontra.

Vi ser gärna att du har datorvana och du kan grunderna i de vanligaste Windows-programmen, gärna från e-handel, nyhets mail och marknadsföring på sociala medier.

KVALIFIKATIONER

Vi söker dig som är självgående, noggrann, stresstålig, att du tycker om att ha ordning och reda. Har stor serviceanda och som är tillmötesgående, flexibel, samt har ansvarskänsla för verksamheten. Ett brinnande intresse för ekonomi och administration.

Du gillar att möta människor, att ha ordning och koll, samtidigt som du arbetar under högt tempo.

Du kommer ibland behöva tala engelska med kunder och leverantörer, vi ser därför gärna att du är bekväm med det.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens e-post

Skicka ansökan

Dela annons