Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-19

Vi söker nu en erfaren AP-specialist till en av våra kunder i centrala Stockholm. Kunden är ett företag i kraftig tillväxt som verkar inom en dynamisk och föränderlig bransch. Företaget har ett internationellt fokus och erbjuder en innovativ och positiv arbetsmiljö.

Arbetsuppgifter:

  • Ta emot, granska och bearbeta inkommande fakturor från leverantörer.
  • Säkerställa attestering och betalningar.
  • Utföra utredningar.
  • Följa upp och lösa eventuella avvikelser eller tvister som uppstår med leverantörer gällande fakturor och betalningar.
  • Samarbeta med andra avdelningar inom företaget för att säkerställa korrekt och effektiv fakturahantering.
  • Ge support och information till chefer och andra anställda gällande betalningar och fakturor.

Bakgrund och Kompetens:

  • Minst 3 års erfarenhet av liknande roll
  • Vana vid högt fakturaflöde.
  • Erfarenhet av att arbeta i en föränderlig miljö.
  • Erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem och andra relevanta program.
  • Goda kunskaper i engelska.

Personliga Egenskaper:

  • Kunna hantera stora volymer av fakturor korrekt.
  • Kunna identifiera och lösa problem och avvikelser.
  • Förmåga att kommunicera tydligt och effektivt med både interna och externa parter.
  • Erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem och andra relevanta program.
  • Förmåga att hantera flera uppgifter och deadlines samtidigt.

Plats:

Centrala Stockholm, med möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan.

Övrigt:

  • Startdatum: Så snart som möjligt.
  • Hybrid: Möjlighet till distansarbete två dagar i veckan.
  • tjänsten avser ett konsultbehov med möjlighet till överrekrytering.

Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi tillsätter tjänsten löpande.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons