Om tjänsten

Besök hemsida allabrf.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-12

Vill du vara med och bidra till bättre boendeekonomi? Vill du jobba i ett litet, snabbt och smart team med högt i tak? Gillar du siffror, kundvård och administrativt arbete? Då kanske du är den vi söker. Som Hyres- och avgiftsadministratör arbetar du med att skapa och hantera avgifts- och hyresavier till boende, lokalhyresgäster och övriga hyresgäster. Du kommer även kommunicera med bostadsrättsföreningarna via mail och telefon samtidigt som du säkerställer hög kundnöjdhet.Din profilFör att lyckas krävs att du är noggrann, kvalitetsmedveten och strukturerad. Du behöver vara serviceminded och ha en förmåga att sätta kunden i fokus samtidigt som du säkerställer att tidsplaner efterlevs. Det är ett krav att du har någonerfarenhet från att jobba med hyror eller avgiftsadministration hos antingen en förvaltare av hyresfastigheter eller bostadsrättsföreningar. För att vara effektiv i ditt arbete behöver du även ha mycket god datorvana och en fallenhet för lära dig system. Ekonomisk utbildning är en fördel men inget krav. Det är meriterande om du sitter eller har suttit med i styrelsen för en bostadsrättsförening, men inget krav.Hur vi jobbarDet är högt i tak och du har mycket frihet kringhur du vill prioritera din tid. Eftersom vi idag är en relativt liten organisation blir du en stor del av teamet och får ta mycket personligt ansvar. Vårt team arbetar och hjälper varandra att nå våra mål.Vi erbjuderVi håller till i centrala Stockholm på en attraktiv adress på Fleminggatan. Vårt team består av ca 15 personer, alla med olika spetskompetenser. Ambitionen, olikheterna och samhörigheten gör oss till ett utmärkt team. Rätt person har goda utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi intervjuar och anställer löpande. Tjänsten kommer att tillsättas under Q3 eller Q4 2024.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons