Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-29

Löneadministratör sökes med erfarenhet inom personlig assistans

Vi söker en löneadministratör med kunskap inom personlig assistans.

Här är detaljerna:

Arbetsuppgifter:

Ansvara för lönehantering och administration för våra personliga assistenter.

Hantera löneutbetalningar, skatter, och andra lönerelaterade frågor.

Kommunicera med assistenter och svara på deras lönerelaterade frågor.

Kvalifikationer:

Erfarenhet: Minst två års erfarenhet av löneadministration.

Körkort: B-körkort är ett krav.

Vi erbjuder:

En viktig roll där du kan påverka och göra skillnad för våra kunder.

Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.

Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget.

Anställningsform: sex månads provanställning. Tillsvidareanställning på heltid.

Placering: Malmö

Vänligen skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons