OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-24

Om rollen I rollen som norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära att ta hand om kunder på den norska marknaden och deras operativa frågor. Rollen innebär också hantering av orderprocessen och fakturering. Utöver kundkontakt kommer du även att ha kontakt med interna och externa återförsäljare. I din roll som Norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Ta hand om operativa frågor från kunder • Kontakta kunder och återförsäljare internt och externt • Fakturering och orderregistrering • Lägga upp nya kunder • Bemanna telefonväxel och generell mailbox • Ge support och backup för kundreklamationer • Kontinuerligt förbättra logiken i konfiguratorn • Administrera Klarna och InExchange (e-fakturahantering) Tjänsten som Norsktalande kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag med start omgående och med god chans till förlängning eller övertag. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom kundservice. Det är också viktigt att vara flytande i norska och engelska för att klara av tjänsten. Erfarenhet inom med tech är meriterande. Vi ser gärna att du har en relevant avklarad utbildning på gymnasienivå eller högre. Erfarenhet av affärssystem så som Visma eller Monitor är också ett plus. Vidare ser vi att du är kommunikativ och har en god förmåga att skapa relationer. För att trivas i den här rollen är det bra om du trivs i en miljö med ett högt tempo. Vi tror också att det är bra att du har ett intresse för service, teknik och administration. Viktigt för tjänsten är: • Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Flytande i Norska och Engelska • Relevant avklarad utbildning • Goda administrativa kunskaper • Tekniska kunskaper eller kunskaper inom affärssystem Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Fanny Sandegren via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]   Välkommen med din ansökan! Sökord Innesäljare, kundservice, orderhantering, administration, fakturering, e-fakturahantering, Visma, Monitor, teknisk support, konsultuppdrag, kundrelationer, ekonomi, IT-system.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons