OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-24

Vi söker Produktionssamordnare till enheten för lönetjänster Göteborg. Som produktionssamordnare arbetar du med att planera och samordna den dagliga produktionen med ett framåtriktat förhållningssätt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter innefattar ett kvalitetsarbete där du ser till att arbetsrutiner och processer som tagits fram efterföljs. Vidare ska du informera i produktionsfrågor och du kan också komma att förbereda och genomföra kundmöten. Du kommer att utveckla verksamheten på individ- och gruppnivå tillsammans med enhetschef. Du arbetar proaktivt och har koll på den dagliga produktionen. I arbetsuppgifterna ingår även sedvanligt lönearbete vid behov. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Gymnasieexamen eller motsvarande utbildning • Minst två års arbetslivserfarenhet inom löneområdet Vidare har du följande förmågor: • Skapar engagemang för våra mål och arbetsuppgifter • Skapar ett gott internt samarbete • Får andra att växa • Bidra positivt till arbetsgruppens arbetsklimat Dessutom är det meriterande om du har: • Yrkeshögskoleexamen som lönespecialist • Erfarenhet av lönesystemet Primula Övrigt Anställningen är en tillsvidareanställning och på heltid. Vi tillämpar vanligtvis sex månaders provanställning. För anställning krävs godkänt resultat vid säkerhetsprövning. Anställningen är placerad i Göteborg. Välkommen med din ansökan innehållandes CV och personligt brev senast 9 juni 2024. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen. Vi planerar att genomföra intervjuer under vecka 24-25. Statens servicecenter Vi erbjuder dig en arbetsplats där du får bidra med din kompetens i tjänster som ligger nära medborgare och myndigheter. Statens servicecenter har i uppdrag att göra staten mer tillgänglig och effektiv. Det gör vi genom att leverera administrativa tjänster inom lön, redovisning och e-handel till andra myndigheter. På våra servicekontor ger vi privatpersoner och företag stöd och vägledning i ärenden gällande ett flertal myndigheter. Som medarbetare hos oss har du bland annat möjlighet till kompetensutveckling, karriärutveckling, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme varje vecka. Vår verksamhet bedrivs med en tillitsbaserad kultur där alla medarbetare förväntas använda sin potential på bästa sätt, ta ansvar för sitt bidrag till helheten samt bidra positivt till verksamhetens utveckling. Som statlig myndighet delar vi tillsammans med hela statsförvaltningen en gemensam värdegrund, den statliga värdegrunden. Det innebär att vi följer sex principer för att leva upp till god förvaltning som är demokratisk, rättssäker, fri från korruption och effektiv. Läs gärna mer om oss här. Vår verksamhet finns i hela landet. Huvudkontoret finns i Gävle. Vi är också en beredskapsmyndighet inom sektorn ekonomisk säkerhet. Tillsammans är vi 1 600 medarbetare. Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet. Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons