OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-24

Är du en stjärna på att leda och älskar samtidigt att jobba med Kundservice?

Molslinjens kundservice är samlad i Helsingborg. Därifrån hanterars alla Molslinjens 10 färjelinjer samt Kombardo Expressen.

Som Supervisor för Kundservice får du ansvaret för ca 8-10 personer samtidigt som du själv deltar i det dagliga arbetet på kundservice. Som Supervisor är det ditt ansvar att omsätta kunders upplevelser till förbättringsåtgärder bland annat genom uppföljning på Net Promoter Score.

Vi erbjuder ett arbete med varierande arbetsuppgifter och mellan varven en intensiv vardag där du behöver ta ansvar och fatta självständiga beslut samtidigt som du har förmågan att ha blick för helheten.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Leda och inspirera ditt team så att de alltid är motiverade till att göra sitt bästa och tillsammans säkerställa en bra arbetsmiljö
  • Säkra en optimal och effektiv ärendehantering i Kundservice
  • Coacha och aktivt delta i att hitta lösningar som utvecklar avdelningen framåt gällande kundhantering från alla Molslinjens färjelinjer

Vi söker en Supervisor, som har minst tre års erfarenhet som ledare och gärna erfarenhet från kundservice som hanterar stora volymer via mail och telefon. Du har god erfarenhet från att arbeta effektivt och målinriktat mot de bästa lösningarn.

Som person är du positiv och tillmötesgående, du värdesätter ett gott samarbete – både inom din egen avdelning såväl gentemot andra.

Då vi har flest dansk- och svensktalande kunder är det ett krav att du är flytande i tal och skrift i något av språken.

Molslinjen/ÖRESUNDSLINJEN erbjuder dig:

  • Att bli en del av ett starkt team där kärnvärdena är effektivitet, samarbete och respekt
  • En spännande och varierande arbetsdag i ett modernt rederi där två dagar sällan är den andra lik
  • Fina personalförmåner, massor av externa rabatter, förmånliga personalpriser på resor till samtliga Molslinjen färjor samt rabatt ombord – både i butiker och restauranger/café

Tjänsten är placerad på vårt kontor i Helsingborg.

Vill du vara med och säkerställa hög kundnöjdhet i Nordens ledande färjerederi?

Vi kallar löpande till intervjuer, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Vi har som målsättning att tillsätta tjänsten senast den 15 juni 2024 och kommer att avsluta processen när rätt kandidat är i hamn

Alla kvalificerade sökande, oavsett ålder, kön, religion och etnicitet, uppmuntras att söka tjänsten.

Om du har frågor om jobbet, vänligen kontakta Customer Satisfaction Manager Frida Sjöberg på +46 (0)736180120.

Om Molslinjen

Rederiet Molslinjen driver ALSLINJEN, BORNHOLMSLINJEN, FANØLINJEN, LANGELANDSLINJEN, MOLSLINJEN, SAMSØLINJEN och ÖRESUNDSLINJEN (tidigare ForSea).

Vi har skapat en arbetsplats som erbjuder våra ca 2.200 medarbetare en spännande vardag, där en informell ton, hög professionalism och frihet under ansvar går hand i hand.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons