Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-22

Senzum AB har sedan 2010 (då apoteksmonopolet släpptes) levererat kundservicetjänster åt ett apoteksföretag som säljer läkemedel på distans genom att tillhandhålla användarvänliga och effektiva tjänster samt säkra och punktliga leveranser.

Med hög servicekänsla svarar du på inkommande mail och telefonsamtal för att lösa kundens frågor och funderingar på bästa sätt. Du motiveras av att kunden ska få en positiv upplevelse av att ha kommunicerat med just dig.

Vem är du?

Vi tror att just du kommer att trivas hos oss om du är driven, självgående, ansvarstagande och strukturerad.

Helt avgörande är att du är bra på att samarbeta och enkelt kan skapa relationer, både med kund och dina kollegor i teamet.

Som person är du öppen, kommunikativ och trivs med kundkontakt. Du ska kunna kommunicera tydligt och effektivt men också lyssna med empati och med avsikt att förstå. Vi vill att du har obehindrade kunskaper i det svenska och engelska språket. Vi sätter stort värde på flexibla medarbetare som vill utvecklas inom Senzum.

Vi söker dig som har erfarenhet och intresse av att arbeta med support, kundrelationer och problemlösning. Tjänsten är B2B-service över telefon, mejl, och ärendehanteringssystem. Till arbetsuppgifterna hör även fakturahantering och administrativa uppgifter. Erfarenhet av Oracle NetSuite eller andra CRM system är meriterande.

Tidigare erfarenheter inom serviceyrken och läkemedelsbranschen ser vi som extra meriterande.

Vårt kontor finns i Mjärdevi, ett stenkast från Campus Linköping. Varmt välkommen med din ansökan.

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning

Lön: Fast lön enligt kollektivavtal

Tillträde: Omgående!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons