OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-22

Om Aprilice

Aprilice är en solcellsplattform som räknas som en av nordens största solcellsbolag. Bolaget omsätter över 1 miljard och har en mycket god lönsamhet. Bolaget har funnits i 12 år och är idag ungefär 70 anställda. Aprilice vision är att påskynda övergången till ren förnybar solenergi genom att hjälpa sina kunder att växa snabbare. Aprilice hjälper till i över 10 000 solcellsprojekt varje år och växer snabbt. Kontoret är placerat i Täby och på kontoret finns ett toppmodernt gym som är öppet 24/7, personliga tränare, bastu och fri elbilsladdning.

Ditt uppdrag

I rollen som kundsupport kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta med att hjälpa och serva företagskunder över telefon och via mejl. Det kan röra sig om ärenden som prisförfrågningar och bokningar i vår B2B plattform.

I rollen som kundsupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Aprilice. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter.

Övrig information

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidareanställning

Tillträde: Omgående

Nyfiken på att veta mer?

Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons