Omfattning Deltid
Publicerad 2024-05-20

Letar du efter ett spännande jobb utomlands? Den här kanske är något för dig!

Kundservice är kärnan hos vår kund. Som Svensktalande Kundtjänstmedarbetare kommer du att vara den främsta kontaktpunkten för vår kunds kunder. Det betyder att du kommer att försöka förstå deras problem ur deras perspektiv, samtidigt som du kommer att besitta djupgående kunskap om system och ha kunskap i hur du ska lösa kundernas problem.

Vad är arbetsuppgifterna?

  • Att representera vår kund i alla kundkontakter, ge den bästa servicen via e-post, telefon och livechatt – en del av den utmärkta kundservicen är att bygga relationer med kunderna, få dem att känna sig välkomna och speciella och se till att de till fullo njuter av sin casinoupplevelse .
  • Att kommunicera med kunderna på ett gentlemannamässigt sätt, skriftligt såväl som muntligt - vår klient förväntar sig att deras specialister visar respekt, ära och personligt ansvar, och förmågan att hålla sig cool i varje situation.
  • Bygga och upprätthålla relationer med befintliga och nya kunder - vår kunds viktigaste mål är att skapa förtroende hos sina kunder. För att kunna göra det är det viktigt att lyssna och förstå. Kundtjänstavdelningens mål är inte bara att hjälpa spelarna. Vår kunds mål är att få sina spelare att välja att spela hos vår klient framför vilket annat casino som helst när de letar efter en rolig casinoupplevelse.
  • Identifiera och rapportera förbättringsområden enligt företagets rutiner. Eftersom du kommer att vara den första som hanterar kundens problem och förstå dem ur deras perspektiv, vill vår kund att du vidarebefordrar din feedback till deras produkt- och teknikavdelningar eftersom detta gör det möjligt för dem att ständigt förbättra sin plattform på ett sätt som tydligt återspeglar deras kunders perspektiv.

Tillhandahålla förstklassig service genom att:

  • Hjälpa våra kunders kunder med alla deras förfrågningar
  • Förtydliga villkoren när det behövs
  • Förklara hur man använder spelen och tjänsterna
  • Hjälpa kunder med pågående marknadsföringskampanjer
  • Hjälpa betalnings- och bedrägerispecialisterna med att upprätthålla företagets säkerhet och förhindra bedrägliga aktiviteter
  • Ge råd till spelare om ansvarsfullt spelande och agera proaktivt kring spelarnas spelmönster
  • Eskalering och uppföljning av kundcase vid behov
  • Hjälpa till med översättningar vid behov


Krav:

  • Erfarenhet av support/kundservice
  • Snabb på att skriva på en dator
  • Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga
  • Svenska som modersmål och behärska engelska flytande
  • Tidigare erfarenhet av iGaming eller stort intresse för sport eller casinospel
  • Villiga att arbeta enbart nattskift


Vilka är fördelarna?

  • Betalda flyg + 2 veckors betalt boende för att komma igång
  • Privat sjukvårdsförsäkring
  • Friskvårdsbidrag
  • Födelsedagsledighet
  • Företags- och teambuildingevenemang
Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast och rörlig lön

Dela annons