OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-17

Workwide.se är Sveriges sajt för utlandsjobb. Vi hjälper dig som söker jobb i utlandet! Hos oss annonserar arbetsgivare lediga jobb runt om i världen där rollerna kräver flytande svenskkunskaper.

Betsson Group är ett ledande företag inom onlinespel som verkar i över 20 länder världen över och erbjuder ett brett utbud av onlinespelprodukter såsom sportsbetting, casinospel, poker och bingo. Företaget grundades 1963 och har varit en pionjär inom onlinespelindustrin sedan det lanserade sin första online-bokmaker år 2002. Betsson är dedikerade till att erbjuda den bästa kundupplevelsen i branschen och har vunnit flera priser för sitt åtagande för excellens.

Betsson har sitt huvudkontor i Stockholm, Sverige, och sysselsätter över 2 000 personer på sina olika kontor världen över. Företaget är licensierat av flera regleringsmyndigheter och är engagerade i ansvarsfulla spelpolicyer.

ROLE:

Rollen som kundtjänstagent hos Betsson Group innebär att hjälpa svenska och engelsktalande kunder via e-post, chatt och telefon. Denna roll kräver starka kommunikationsfärdigheter, förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och god tidsplanering.

Kundtjänstagenterna ansvarar för att översätta marknadsföringstexter och undersökningar samt hantera kundkonton i enlighet med ansvarsfullt spelande. Betsson Group erbjuder en mångkulturell och vänlig arbetsmiljö som uppmuntrar anställda att utveckla sina färdigheter och kunskaper inom iGaming-industrin. Kundtjänstrollen är avgörande för att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen.

ANSVARSOMRÅDEN:

  • Hjälpa svenska och engelsktalande kunder via e-post, chatt och telefon
  • Samarbeta med ditt team för att uppnå högsta kundnöjdhet och andra KPI:er
  • Översätta marknadsföringstexter och kundundersökningar till ditt lokala språk
  • Hantera kundkonton
  • Följa företagets policys och riktlinjer för spelarsäkerhet, skydd och ansvarsfullt spelande

KRAV:

  • Starka kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt
  • Kunskaper i Microsoft Office
  • Bakgrund inom kundtjänst (ansikte mot ansikte, online eller via telefonsamtal)
  • Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och effektiv tidsplanering
  • Ytterligare språkkunskaper ses som en fördel

FÖRMÅNER:

Vi erbjuder en rad spännande förmåner till våra anställda, inklusive:

  • Lunch på plats mellan måndag och fredag
  • Välbefinnande-ersättning per år
  • Arbeta hemifrån-ersättning
  • Hybridmodell
  • 2 veckors fjärrarbete (utomlands)
  • Andra utökade ledighetsperioder (sorgeledighet, studier, föräldraledighet, serviceår, bröllopsledighet)
  • Milstolpsfödelsedag
  • Privat sjukförsäkring
  • Tillfällig total arbetsoförmåga & personskade-försäkringar
  • Livs- och företagsreseförsäkring
  • Rabatter hos lokala företag på Malta
  • Valfri pensionsplan
  • Flyttningspaket (flygbiljetter, 4 veckors gratis boende, kontantbonus)

BRA ATT VETA:

  • Startdatum: Varannan vecka, utbildning tillhandahålls
  • Lön: Grundlön + bonusprogram
  • Arbetstid på skiftbasis
  • Plats: Malta, St Julians

Gå med i vårt team på Betsson och bli en del av en dynamisk och belönande arbetskultur som värdesätter din tillväxt och utveckling. Ansök nu och ta det första steget mot en givande karriär inom iGaming-industrin.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons