OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-06

Om tjänsten Som administratör kommer du arbeta med kundservice, orderhantering och transportbokningar hos vår kund i Halmstad. I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Lägga in bokningar via mail och EDI • Kundservice gällande prisförfrågningar m.m • Hantering av fraktsedlar För att vara aktuell för tjänsten behöver du kunna arbeta hela sommaren, start 3 juni till och med 30 augusti. Arbetstider, måndag-torsdag, kl. 08.00-17.00, fredagar kl:09.00-18.00 Om dig Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och strukturerad i ditt arbete. Du är kommunikativ och prestigelös. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet utav kundtjänst eller administration. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden AB. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Välkommen att söka! Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Lisa Åberg via 0736-84 76 63. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Administratör, kundservice, orderhantering, Halmstad, Adecco

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons