Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och är lösningsorienterad?
Just nu söker vi en kundservicemedarbetare till vårt team i Umeå.
Det här är jobbet för dig som trivs med att ge god service och vill arbeta tillsammans med erfarna och ansvarstagande kollegor i ett team som har god sammanhållning och nära samarbete.
Du ansöker med CV på www.randstad.se, senast 2024-05-28. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga till det i samma dokument, t ex som inledning på ditt CV eller som bilaga. Den här rekryteringen är ett samarbete mellan Länstrafiken Västerbotten och Randstad. För frågor om processen eller mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kristina Karlsson, 070-577 34 61, [email protected]
Ansvarsområden
Dina arbetsuppgifter blir att bistå våra resenärer med information och hjälp på sina resor. Det gör du genom att vara lyhörd för resenärens önskemål och behov.
Vi hjälper våra resenärer under hela resan genom att sälja buss- och tågbiljetter, ge trafikupplysning, publicera trafikinformation och registrera synpunkter från våra resenärer samt hantera andra administrativa uppgifter. På kvällar och helger hanterar du även bokning av sjukresor och färdtjänstresor. Arbetet består av att registrera beställningar, samordna och avropa samhällsbetalda transporter.
Länstrafiken har idag biljettkontor (Reseinfo) på Vasaplan och Norrlands universitetssjukhus. Vår telefoni är placerad på vårt kontor öst på stan och du kommer att rotera mellan dessa tre arbetsplatser. Länstrafikens kundservice har öppet mellan kl. 06.00-23.00 på vardagar och 07:00 – 23.00 på helger, vilket innebär att dina arbetstider varierar där emellan.
Som anställd hos oss vill vi att du ska ha förutsättningar för att skapa en bra balans mellan arbete och fritid. Därför har du möjlighet att arbeta en viss del av din arbetstid på distans, om verksamheten tillåter och i samråd med din chef.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning.
Exempel på några av våra förmåner:
Kvalifikationer
Erfarenhet
KundtjänstOm företaget
Länstrafiken i Västerbotten AB
Länstrafiken i Västerbotten AB ägs sedan 2012 av Region Västerbotten. Länstrafikens uppdrag är främst att upphandla kollektivtrafik och genom entreprenadavtal med olika trafikutövare bedriva linjetrafik i länet och angränsande områden. Länstrafiken har även till uppdrag att bedriva kundservice. Sedan årsskiftet 2021 har Länstrafiken en beställningscentral inom avdelningen för kundservice som har ansvaret för att boka och administrera resor inom den särskilda kollektivtrafiken. www.tabussen.nu