OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-04

Madina Konsult AB söker administratör för arbete med bland annat schemaläggning, personal och aktivitetsplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor samt serva våra kunder både på telefon och i kontor.

Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klient och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningen är heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.

Madina Konsult AB is looking for an administrator to work with, among other things, scheduling, personnel and activity planning, invoicing, diary keeping, organizing meetings, booking trips and serving our customers both on the phone and in the office.

You should have worked with similar tasks before, we will also offer basic training for the right person. Meritorious if you can speak Kurdish, Persian or Arabic as we are often in contact with clients and users with a similar language background. The employment is full-time.

You are welcome to send your application to our email below.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons