Om tjänsten

Besök hemsida jurek.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-03

Är du en person som brinner för att leverera service med extra guldkant?   Har du en förmåga att entusiasmera och skapa en god stämning på din arbetsplats samtidigt som du älskar att ha ordning och reda och är en fena i Excel?   Just nu söker NORMA Advokater en kontorskoordinator som vill vara en del i det administrativa teamet som stöttar vår växande juristverksamhet. Arbetsuppgifter Som kontorskoordinator är du spindeln i när det gäller att leverera intern och extern service av högsta kvalitet. Du är receptionens ansikte utåt och den som tar hand om allt från att välkomna besökare till att medarbetarna kan hitta det de behöver. Ditt arbete innebär att kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Från att ordna leveranser till att hantera kontakten med leverantörer för att se till att allt flyter samtidigt. Du är den som får saker att hända och ser till att kontoret är en plats där alla människor kan trivas och där man ges de bästa förutsättningarna för ett lyckat och framgångsrikt arbete. Att säkerställa att alla har rätt verktyg för att göra sitt jobb är en viktig del av din roll, vilket innebär att administrera och koordinera inköp av digitala och fysiska arbetsverktyg. Som den som ansvarar för NORMAS intranät är du portvakt till all information. Du ser till att allt är uppdaterat och att det finns allt som behövs för att medarbetarna ska kunna hålla sig uppdaterade och informerade. Som kontorskoordinator bör du uppskatta att ha ordning och reda omkring dig och att arbeta strukturerat. I rollen ingår hantering av budget för löpande och återkommande inköp, och vad som ligger därutöver stäms av med VD och CFO. Ett krav, utöver att kunna leverera personlig, varm och entusiasmerande service, är IT- kompetens inom Officepaketet och en god generell kunskap inom IT-administration.  Din profil Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från advokatbyrå eller annan bransch. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person med ett härligt driv för att leverera service av toppkvalitet. Vi tror att du är en öppen, varm och prestigelös person som gärna bidrar med egna initiativ till förbättrande arbetssätt. Vi ser att du är en person som gillar att göra det lilla extra för att bidra med ett gott arbetsklimat och sätta guldkant på vardagen. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta i team och agerar spindeln i nätet. Du balanserar professionalism och personlighet på ett naturligt sätt, och tycker mycket om variationen i arbetsuppgifter som en dag på arbetet innebär. Du ska ha ett varmt och omhändertagande sätt då du är ansiktet utåt mot våra kunder. Du ska vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift Tjänsten är tills vidare och på heltid. Tillträde sker så snart som möjligt efter överenskommelse. Mer om NORMA NORMA Advokater är en modern affärsjuridisk advokatbyrå med kontor i centrala Göteborg och där 35 personer arbetar, varav två av dessa är paralegals. NORMA Advokater värdesätter personlighet och professionalism, vårt mål är att tillhandahålla juridiska tjänster av högsta kvalité till våra uppdragsgivare, och vi strävar efter att möjliggöra för såväl människor som företag att nå sin fulla potential – att inte bara växa, utan blomstra. Ansökan Välkommen med din ansökan genom att skicka in CV och personligt brev via www.jurek.se. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan direkt. I denna rekryteringsprocess samarbetar NORMA Advokater med Jurek Rekrytering & Bemanning. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Kärrborn på [email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons