Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-03

Om Dialect Västerås: Vi utvecklar människor, företag och smarta tjänster som tillsammans med innovativa lösningar, produkter och utbildning gör det enkelt att arbeta smart. Våra kunder fokuserar på att göra det som de är bäst på - sin egen verksamhet och sina kunder.

Våra kunder är framför allt företag och organisationer i Dalarna. Vårt uppdrag är att utveckla och förenkla kundens verksamhet med moderna och digitala lösningar samt ge dem tillgång till en av Sveriges bästa proaktiva supportavdelningar som arbetar för att kunden aldrig skall uppleva strul eller problem i sin verksamhet. Vårt fullsupportteam svarar i snitt inom 8 sekunder och löser 8 av 10 ärenden under första samtalet.

Våra affärsområden innefattar allt inom IT såsom fullsupport, ekonomi, CRM, ärende & HR system med mera. Vi tillhandahåller marknadens mest moderna programvaror samt närverkslösningar och kameraövervakning. Vi har även fullt utbud inom telefoni, fordons IT och kommunikationsradio.

Våra företagscenter i Falun och Västerås har egen supportavdelning, butik/kundcenter, försäljningsavdelning och monteringshall för fordonsinstallationer och vårt huvudkontor i Falun hanterar merparten av vår administration och backoffice.

Vi erbjuder utmanande och spännande arbetsuppgifter där vi har en hög förväntan på din personliga utveckling och starka engagemang för att driva dig och företaget framåt där du motiveras av att se din dagliga insats i teamet ge tydlig effekt och resultat.

Vi tror att du:

  • Drivs av att bygga långsiktiga relationer med nya och befintliga kunder
  • Har ett genuint intresse av att utveckla dig själv, företaget samt kundens personal och verksamhet.
  • Strävar efter att hjälpa människor och företag att utvecklas
  • Gärna arbetar självständigt men även trivs i grupp
  • Har utbildning, erfarenhet eller ett intresse inom B2B alternativt ekonomi
  • Älskar att göra människor nöjda

Som anställd hos Dialect Västerås blir du en del av ett framgångsrikt företag där kompetenta, passionerade och serviceinriktade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. Vi vill att det skall kännas genuint roligt, utmanande och utvecklande att gå till arbetet.

Du får självklart en introduktion och utbildning inom de områden du ska vara verksam.Din roll som Account Manager

Din huvudsakliga arbetsuppgift är att utveckla våra befintliga kunder inom våra affärsområden samt att träffa och utveckla nya relationer med företag i Västerås med omnejd.

Vill du veta mer om dina framtida arbetsuppgifter? Hör av dig till oss så berättar vi mer.

Kvalifikationer som Account Manager

Vi tror att du utmanas av ett högt tempo samt har viljan, glöden och målsättningen att bli framgångsrik inom ditt arbete. Du har ett eget driv och vill utvecklas i en snabb takt tillsammans med oss där fokus är att utveckla kunden och kundens verksamhet. Tidigare erfarenhet av försäljning är oftast ett plus i kanten, men inget krav. För oss är du som person viktigare.

Kvalifikationer

Avslutade gymnasiala studier

B-körkort

Tidigare erfarenhet eller utbildning inom ekonomi är meriterande.

Anställning: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning

Start: Tillträde enligt överenskommelse

Lönesättning: Enligt överenskommelse som följer kollektivavtal

Tjänsten omfattar: Heltid, måndag - fredag 08:00 - 17:00

Placeringsort: Västerås

Ansökan: Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan redan idag!Har du frågor om tjänsten?Kontakt:Jesper Songer, PlatschefTelefon: 021 - 10 80 22E-post:[email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons