Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-29

Vi söker nu en medarbetare till vår kundtjänst som brinner för service och nöjda kunder. Rollen är dynamisk med varierande arbetsuppgifter vilket innebär att man ständigt måste anpassa sig till olika situationer och behov och ha en förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:

• Besvara frågor från våra kunder och kolleger via telefon, e-post och andra kommunikationskanaler och utföra de uppgifter som uppkommer kopplat till detta.

• Uppföljning av kundärenden samt arbete i bolagets varulagersystem.

• Rollen kräver stort engagemang och eget ansvarstagande för att inhämta de uppgifter som behövs för att kunna svara eller återkoppla till kunderna. Vid uppföljning av ärenden kan även fältarbete ingå i arbetsuppgifterna.

• Ge professionell och vänlig service till våra kunder och kolleger och lösa eventuella problem på ett effektivt sätt.

• Ta egna initiativ och komma med förslag till förbättringar.

• Identifiera och lösa problem innan de blir till hinder.

• Hjälpa till med planering och koordinering av projekt samt vara ett stöd till medarbetare i olika allmänna och administrativa ärenden.

• Administrativa och ekonomiska arbetsuppgifter så som: orderhantering, reklamationer, fakturahantering mm.


KVALIFIKATIONER

För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är en kommunikativ person som är nyfiken på nya lösningar. Vi söker dig som är serviceinriktad och skicklig administratör och har lätt att både förstå och använda nya digitala system. Du har en bra kundkänsla då du bland annat kommer att svara på kundförfrågningar via telefon och e-post. Du klarar av att hålla många bollar i luften då arbetstempot tidvis kan vara högt.


· Har en gymnasial utbildning

· Obehindrat behärskar svenska i tal och skrift

· Har en god dator- och systemvana


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, därför tror vi att du har lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Du trivs med kundkontakter och har ett stort fokus på service. Eget ansvarstagande genomsyrar alltid ditt arbete. Det är viktigt för oss att du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk. Då vi är ett företag i ständig förändring, tror vi att du är en flexibel person och har lätt att anpassa dig till nya förutsättningar och lätt för att ta till dig ny kunskap. Vidare är du driven, lyhörd, noggrann, har förmåga att hålla ordning och reda samt ta egna initiativ. Du behöver också vara flexibel i ditt arbetssätt och ha mycket god förmåga att samarbeta såväl med kollegor som med företagets kunder. Du värdesätter ärlighet och transparens i allt du gör och har en strukturerad arbetsmetod. Varmt välkommen med din ansökan.


Mer om Markis City Service AB

Markiscity grundades år 1991. I början var företaget inriktat på solskydd för privatmarknaden i närområdet av Nynäshamn. I mitten av 90-talet sökte sig fler och fler restauranger samt bryggerier till det lilla Nynäshamnsföretaget vilket gjorde att Markiscity expanderade, inte bara personalmässigt utan företaget breddade även sin verksamhet med eventuthyrning av bardiskar och kylskåp. Till en följd av eventverksamheten tillkom kylskåpsrekonditionering och kylteknik som en naturlig del i utvecklingen. Idag har vi helt lämnat solskydden bakom oss och håller helt och hållet på med rekonditionering, lagerhållning samt transport av kylskåp.

Markis City Service AB ingår idag i Teqnion AB. Teqnion är en svensk industrikoncern som grundades 2006. Koncernens bolag verkar inom smala tekniknischer i ett brett spektrum av branscher. Teqnions strategi genomsyras av ett aktivt ägande, optimering av dotterbolagens verksamhet samt tillväxt genom förvärv.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons