Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-29

Till vårt kontor i centrala Stockholm söker vi nu dig som älskar administrativt arbete och gillar att strukturera och ha koll på flera saker samtidigt. Du har en passion för att ge hög service och det där lilla extra. Du har även ett kreativt sinne med öga för detaljer och kan skapa en härlig atmosfär på vårt kontor. Denna tjänst passar dig som är driven, flexibel, självgående och strukturerad. Genom att erbjuda värdefullt stöd till våra restauranger och främja en trivsam arbetsmiljö spelar du en central roll i att underlätta verksamheten på alla nivåer för såväl våra restauranger som vårt kontor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Gamla stan Stockholm med tillträde så snart som möjligt. Vilka är vi? Nordic Service Partners (NSP) grundades år 2004 och har vuxit till att bli ett av Sveriges ledande restaurangföretag med fokus på snabbmatsrestauranger. Vi är den främsta franchisetagaren för Burger King i Norden och sedan 2015 även för KFC (Kentucky Fried Chicken) i Sverige. För närvarande driver NSP 18 KFC-restauranger i Sverige och 65 Burger King-restauranger i både Sverige och Danmark. Vi befinner oss i en fas av expansion där vi planerar att öppna cirka 6 nya restauranger per år och genomföra ombyggnationer av 10 befintliga restauranger. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Kontorsservice och administrativa uppgifter. Besvara inkommande samtal via företagets telefonväxel. Hantera feedback från våra gäster. Ansvara för inköp av kontorsmaterial samt hantera paket och leveranser. Skapa ordning och trivsel på vårt kontor Koordinera interninformation via vår kommunikationsapp Koordinera och assistera i planering och organisering av konferenser och evenemang. Tillhandahålla administrativt stöd till verksamheten vid behov. Hantera och vidarebefordra inkommande e-post till företagets allmänna e-postadress. Projektleda tillfälliga projekt inom verksamheten. Du som person: God kommunikationsförmåga och lätt för att skapa relation med personer på alla nivåer, såväl internt som externt. Goda kunskaper i Office-paketet, främst Microsoft Word och Excel. Kunna kommunicera obehindrat på Engelska och Svenska, både skriftlig och muntligt. Flexibel och kan arbeta proaktivt och prioritera uppgifter effektivt. Gillar att arbeta självständigt men har också lätt för att samarbeta i team Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta mot deadlines. Personliga egenskaper En positiv person som sprider glädje omkring sig Social Trivs med att vara en central kontaktperson med många bollar i luften Prestigelöst förhållningssätt i arbetet Tidigare administrativ erfarenhet är meriterande men betoning kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons