Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-26

Nu söker vi en ny kollega till vårt nystartade projekt.


Partille Kyltransport AB med systerföretag söker nu en skicklig administrativ assistent som vill fortsätta sin utveckling tillsammans med oss.

Är du en person som gillar problemlösning och att ha många bollar i luften? Då kan du vara personen vi söker!


Vi söker nu en administrativ assistent till vårt nystartade projekt och tjänsten är perfekt för dig som vill vara en del av ett härligt team på en arbetsplats med stora framtidsvisioner. Vi är verksamma i Göteborg med kontor på Hisingen. I din roll kommer du att arbeta administrativt från kontoret men även ute på kundbesök. En viktig del av uppdraget är att säkerställa leveranser, säkerställa kvalitè men även arbeta målmedvetet med marknadsföring och försäljning. Det är därför viktigt att du är en flexibel person som arbetar målmedvetet och med glädje och driv.


Vi söker dig som har:

  • Tidigare erfarenhet av försäljning och administration

  • Vilja att utvecklas

  • Ett flexibelt arbetssätt

  • Sinne för affärer


Tidigare erfarenhet av , försäljning, marknadsföring och administrativt arbete är meriterande men inget krav då störst fokus läggs vid dina personliga egenskaper.


Arbetstiden är förlagd dagtid.

Lön enligt kollektivavtal.

Omattning: 100% Heltid


Krav:

B-Körkort

Svenska


Vi ser gärna kvinnliga sökande!


Låter detta som din nästa utmaning? Ansök då idag! Rekryteringsarbetet sker löpande.


Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Tobias Nilsson på telefon: 0790 - 76 09 39


Skicka cv till : [email protected]


Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons