Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
ARBETSUPPGIFTER
Nu söker vi dig som brinner för kundservice, kvalitet och som vill utvecklas med oss på Vänerförvaltning. I rollen som ekonomiassistent hos oss kommer du ha nära kontakt med våra leverantörer och kunder.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara kund- och leverantörsreskontra och månadsavstämningar. Utöver detta förekommer även löpande bokföring och liknande arbetsuppgifter.
PERSONLIGA EGENSKAPER & KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker har en för tjänsten relevant ekonomisk utbildning och gärna något/några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av att jobba med bostadsrättsföreningar är meriterande men inget krav. Vidare tror vi att du är social, noggrann, prestigelös och fokuserad samt har en god förmåga att skapa och upprätthålla goda kontakter med såväl kunder som leverantörer. Du är en lagspelare som trivs i ett mindre team och du har förmågan att göra rätt prioriteringar när du har mycket att göra.
Tjänsten är på heltid, 100%.
Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt och den sista ansökningsdagen är den 30 juni 2024. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen
Prelimärt tillträde av tjänsten är 2024-10-01 alt. enligt överenskommelse.