Om tjänsten

Besök hemsida hmm21.com
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-15

Vi är ett lokalt kontor för det Sydkoreanska rederiet HMM Co. LTD. Då en av våra kollegor ska vara tjänstledig pga studier söker vi nu medarbetare till vår Customer Service. Vikariat på ett år till att börja med, start i v.35 2024. Arbetet innebär operationellt arbete, både import och export.

Vi söker en engagerad person som önskar att arbeta i en internationell miljö med högt tempo. Det dagliga arbetet innefattar:

  • Hantera exportbokningar
  • Dokumentation, BL-hantering
  • Hantera importsändningar
  • Fakturering
  • Kontakt med både kunder och leverantörer
  • Kontakt med kollegor över hela världen


Din profil: Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och ansvarsfull. Du har förmågan att kunna arbeta självständigt såväl som i team.

Du kan leverera mot uppsatta mål och deadlines. Du har en hög grad av servicekänsla gentemot kunder, leverantörer och kollegor.

Då vi är ett internationellt företag ställer detta krav på goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift.

Det är meriterande om du har utbildning och / eller erfarenhet från rederi och / eller speditionsbranschen.

Intervjuer kommer att ske löpande.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons