OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-15

Har du arbetat somekonomiassistent och har erfarenhet av kundreskontra? Varmt välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vi söker efter en ekonomiassistent till vår kund i Helsingborg som arbetar med återvinning. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som börjar omgående och pågår sex månader framåt.Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget. Tjänsten är på heltid 100 % och arbetstiderna ärmellan8-16.30 vardagar. Du arbetar vid kundens lokaler iVäla industriområde i Helsingborg. Att pendla till kundens lokaler är svårt så vi ser gärna att du kan ta dig dit medbil alternativtcykel om avståndet tillåter.

Dina arbetsuppgifter

  • Inkasso
  • Påminnelser
  • Avstämningar
  • Inbetalningshantering
  • Fakturering både via fil och manuellt
  • Back-up till övriga kollegor över sommaren

    Dina kvalifikationer

    • Erfarenhet av kundreskontra
    • Godkänd gymnasieutbildning
    • Arbetslivserfarenhet från liknande arbete
    • Flytande i svenska i såväl tal som skrift
    • Tillgänglig att kunna arbeta hela juli

    Vi söker dig som är hjälpsam gentemot kollegor och som lägger stor vikt vidsociala kontakter på jobbet.

    Meriterande

      • Arbetat med Unit4 ERP (tidigare Agresso)
      • Eftergymnasial utbildning inom ekonomiområdet

      Vad vi erbjuder dig

      Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

      Om ansökan

      Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 17/4 2024.

      Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]

      För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00

      Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

      Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

      Mer info

      Omfattning Heltid
      Varaktighet 6 Månader eller längre
      Antal platser 1
      Lön Fast månads- vecko- eller timlön

      Sök jobbet

      Ansök via arbetsgivarens hemsida

      Skicka ansökan

      Dela annons