OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi, JURA Sweden AB, söker en kompentent chef till vår tekniska avdelning/ serviceverkstad, support och marknad.
Rollen som Technical Operation Manager innebär strategiskt utvecklingsarbete, samt resultat- och personalansvar med ett närvarande och coachande ledarskap. Du leda vår Serviceavdelning om ca 5 tekniker i egen verkstad samt Supportavdelning om 2-3 medarbetare på ett tekniskt, administrativt och planerande sätt. Du ansvarar för den operativa driften samt säkerställa att teamet och samarbetspartners har optimerad kunskap om våra produkter. Du behöver ha kompetens inom följande kunskapsområden – Servicetjänster, Projektledning, Teamledning, Koordination och Retorik för att utbilda andra.
Rollen innefattar fullt ansvar för kvalitativa parameter angående reparationer, serviceflöden i vår verkstad och kundkommunikation.
Du ansvara för hela service-kanalen inkluderat vårt nationella nätverk av partners.
Du är en förebild när det kommer till att leverera service & kundnytta i världsklass samt har du erfarenhet av att bygga upp eller utveckla framgångsrika service-team/-organisationer. Du trivs lika bra med kunder ute på plats som med att utveckla och implementera rutiner i företaget.
Du rapporterar direkt till VDn i den svenska och norska organisationen.
Dina uppgifter:
Dina färdigheter:
Din profil:
Detta är vad som väntar dig:
Är du vår nästa medarbetare?
Vi jobbar med produkter som är utformade för att ge njutning på högsta nivå. Om det låter som ett jobb för dig vänligen skicka in din ansökan med information om dig (Ansökan, CV) samt tidigast möjliga startdatum eller din uppsägningstid.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Daniela W Gustavsson, HR ansvarig, via epost [email protected].
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsprocessen har börjad. Intervjuer och urval sker löpande.
Hos oss står professionell service och kundtjänst i fokus. Vid support eller rådgivningsbehov är vi optimalt förberedd i JURA Hospitality Center i Stockholm och Oslo. I vårt support team och butik, som är utrustat med den senaste tekniken, garanterar kvalificerade anställda professionell support för våra kunder. JURA är innovationsledande och marknadsledande i världen när det gäller hightech-kaffemaskiner i premium-segmentet för användning i hushållet, på kontor och restaurang.
För mer information om oss, besök jura.com
Skicka ansökan