OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida ziklo.com
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-03

Vi är hela Sveriges mobilitetsbank som accelererar omställningen till smartare resor och transporter. Våra innovativa bank- och betaltjänster gör övergången till framtidens mobilitet så snabb och enkel som möjligt. Genom att styra våra erbjudanden i rätt riktning hjälper vi våra kunder att växla över till renare fordon och nya transportsätt. Vår roll är att göra det möjligt för fler att köra eldrivna bilar och lastbilar, men också att erbjuda fler alternativ som bilpooler, kollektivtrafik och mixad mobilitet för kortare resor. För att lyckas är vi experter på flera fordonstyper och transportalternativ. Vi samarbetar med flertalet varumärken som på olika sätt kan bidra till en snabbare omställning. Vi gör det under namnet Ziklo, som symboliserar och förtydligar vårt fokus på hållbara mobilitetslösningar. Men även genom starka varumärken som Volvofinans och CarPay, för att i förlängningen kunna bidra så mycket som vi kan till ett mer hållbart samhälle. Är du en mästare på att jonglera mellan administration och att skapa fantastiska kundupplevelser? Vi letar efter en ny kollega som kan bli vår administrativa stjärna med en extra touch av kundservice! Om rollen Du och dina kollegor spelar en nyckelroll i att säkerställa att alla våra processer flyter smidigt både internt och externt. Tillsammans ansvarar ni för att alla arbetsuppgifter genomförs i tid och enligt våra avtal med kunder, förare samt samarbetspartners. Utöver dig består gruppen av 3 kunniga kollegor. Du kommer i din roll även arbeta i nära kontakt med övriga avdelningar inom affärsområdet Fleet samt med förare och samarbetspartners.  Några av dina ansvarsområden • Hjälpa och vägleda kunder via telefon och mail • Hantera och distribuera kort och koder med precision och effektivitet • Uppstart av nya bilar både smidigt och utan problem • Hantera förarbyten och ändringsbegäran som ett äkta proffs • Säkerställa att våra drivmedelsfiler läses in korrekt varje månad Vad vi tror stämmer in på dig • Du är utåtriktad, positiv och har god samarbetsförmåga • Du har ett genuint intresse för service och har tidigare erfarenhet av kundservice • Du tar dig an arbetsuppgifter med en konsekvent och engagerad inställning • Om du tidigare har arbetat inom finans - eller bilbranschen är det ett plus • Du har utmärkta kommunikationsfärdigheter och är bekväm med Office-paketet Vi erbjuder dig Vi jobbar ständigt för att utveckla och förbättra livet för våra kunder, partners och anställda. Vi gör det på vår värdegrund Great - som står för ledorden glädje, resultat, engagemang, ansvar och tillsammans. I rollen som Administratör på Ziklo Fleet Services blir du en nyckelspelare på vår resa framåt och vi erbjuder dig en arbetsplats av utvecklingsmöjligheter, skön stämning och ett väldigt spännande nuläge att bygga på. Vi sitter i nyrenoverade lokaler på Ynglingagatan i Stockholm. Vi väntar på din respons Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då vill vi att du skickar din ansökan senast den 20 april 2024, men gärna tidigare då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Karin Sjöholm, gruppchef på Ziklo Fleet Services, på telefon 070-82 74 128 Vi bryr oss om våra anställda och därför är en hälsosam och drogfri arbetsplats viktigt för oss. Drogtest kan förekomma vid nyanställning då vi värnar om att alla våra anställda har ett gott och drogfritt arbetsliv. Vi har valt de rekryteringskanaler som vi finner nödvändiga för att marknadsföra våra lediga tjänster och vi undanber oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons