OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-04-03

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker en engagerad och positiv telefonist som brinner för service. Vill du vara med och skapa förutsättningar för en trivsam och tillmötesgående miljö och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Kundservicemedarbetare på ISS! Kundtjänst: I första hand kommer du att besvara felanmälningar per telefon och mail samt registrera dessa i ISS- samt i våra kunders verksamhetssystem. Du kommer att få lära dig att förstå våra kunders utmaningar samt lära dig generella avtalsregler utifrån den kund som ringer till oss. För tjänsten innebär det också att du ska agera support för de ärenden som kan avhjälpas per telefon. Du kommer att hjälpa till med uppdatering i olika verksamhetssystem. Kvalifikationer • Serviceinriktad och ansvarstagande. • Mycket god kommunikativ förmåga. • Mycket god kunskap Svenska tal och skrift. • Övriga språk i tal och skrift ser vi som ett plus. • Positiv och självgående. • Datavana/ Excell • Erfarenhet som telefonist eller liknande är meriterande. • Lägst gymnasieutbildning. Du besitter förmåga att hantera inkommande samtal på ett professionellt och trevligt sätt! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vid eventuell intervju kan du bli uppmanad att ta med utdrag från belastningsregistret. Vem söker vi? • Du är en ansvarstagande och serviceinriktad person som gillar att arbeta efter målet nöjd kund, i syfte att upprätthålla goda och långsiktiga affärsrelationer. • Du besitter en god social förmåga och har en naturlig fallenhet för att kunna föra samtal med människor från olika kulturer samt i olika skeenden och åldrar i livet. • Du är en god ambassadör för företaget och delar våra värderingar ärlighet, entreprenörskap, ansvar, kvalitet och gemenskap. • Du är beredd att rycka in där det behövs och ser vad som behöver göras. • Du är en självständig lagspelare som både kan planera dagen efter egen och andras kalendrar och behov. • Du är beredd att ta ett stort eget ansvar och är van vid kund- och leverantörskontakter. • Du gillar ordning och reda och finner tillfredsställelse i att lösa vardagliga problem och önskemål. Egenskaper och personlighet: Oväntade situationer kan uppstå vilket medför att du måste kunna fatta egna beslut/initiativ inom ramarna för verksamheten. Du ska trivas med att jobba i pressade situationer, artig i telefon, tålmodig, service benägen, bra telefonröst och välartikulerad. Du ska sätta kunden främst och alltid ha i åtanke att ge en service som du själv hade velat ha om du var kund hos oss. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse, vi ser fram emot din ansökan! Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Arbetstider: Varierande enligt schema. Vi har öppet mellan 9.00– 15.00 Placering: Lidingö- Siggebogård Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterande chef [email protected]

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons