Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-28

Hos PS Finance Group väntar en spännande resa i ett snabbväxande bolag, där vi värdesätter våra medarbetare och strävar efter gemensam framgång! Vi söker nu en engagerad kundtjänstmedarbetare som vill vara med och forma framtiden med oss. Här får du chansen att arbeta i ett företag som värderar engagemang, det personliga bemötandet och att rätt ska vara rätt!

Om tjänsten

Du kommer att ansvara för att hantera inkommande telefonsamtal och e-mail på ett professionellt, ödmjukt och respektfullt sätt gällande förfallna fordringar och inkassokrav. Rollen innebär ständig kontakt med våra kunder och slutkunder. I tjänsten ingår även utgående telefoni och posthantering.

I rollen arbetar du i ett nära samarbete med dina kollegor i teamet och med andra enheter inom affärsområdet inkasso, där du vid behov assisterar våra Collection Advisors. Med stora utvecklingsmöjligheter kan du växa internt och ta på dig mer ansvar och så småningom hantera dina egna kundportföljer!

Din profil

Vi söker dig som har en fantastisk servicekänsla och det känns naturligt för dig att skapa en bra kundupplevelse. Du har god telefonvana och är en kommunikativ stjärna som trivs med ett arbete med mycket kundkontakt och administration. Då det är en rådgivande roll är du empatisk, tydlig och förstående. Du ser också lösningar hellre än problem.

Du kommer att arbeta i team så för oss är det viktigt att du är en prestigelös lagspelare som bidrar till positiv stämning i teamet, samtidigt som du gillar att arbeta självständigt.

Vi söker dig med:

  • Minst gymnasial utbildning
  • Gärna något års erfarenhet från kundtjänst eller annat serviceyrke
  • Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom inkasso
  • Flytande svenska och välbehärskad engelska i både tal och skrift
  • God telefonvana och hög kommunikativ förmåga

Om PS Finance Group och vad vi erbjuder

PS Finance Group är inte bara en fantastisk arbetsplats, det är en möjlighet att vara en del av ett härlig kultur på ett framgångsrikt tillväxtbolag! Vi erbjuder:

  • Möjligheten att påverka och göra skillnad för ett företag på sin tillväxtresa
  • En vänlig och stödjande arbetsmiljö som främjar kompetensutveckling
  • Utmanande och varierande arbetsuppgifter som ger dig möjlighet att växa
  • Ett dedikerat team att samarbeta med
  • Flexibilitet och hemarbete en dag i veckan
  • Bra förmånspaket med högt friskvårdsbidrag, sjukförsäkring, pensionsavsättning, bonus och mycket mer!

Är du intresserad?

Urval kommer att ske löpande så ansök redan idag! Sista ansökningsdag är den 14 april 2024.

  • Start: 3 juni eller enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid, 100%.
  • Arbetstider: Kontorstider 08:00-16:30, två dagar i veckan med arbetstid 10:30-19:00.
  • Placering: Lindholmen, Göteborg

Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten? Vänligen kontakta Team Leader, Heidi Thell på [email protected]

Har du övriga frågor eller frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Belinda Bergman, People and Culture Partner på [email protected]

Vi tar ej emot ansökningar via mail på grund av GDPR-lagstiftningen. Skicka din ansökan via ansökningsknappen!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons